Gå til innhold

Kan forholdet mitt reddes?

Anbefalte innlegg

Akkurat nå er jeg drittlei og koser meg hver gang han er ute av huset.

Jeg vet ikke hva som går av ham men han kjefter og skriker for den minste lille filleting og det skal ingenting til for å irritere ham.

Det rekker at jeg ber ham gi meg en gaffel når han står rett ved skuffen på kjøkkenet, da fyrer han seg opp for at jeg ikke kan gjøre det selv.

Og generelt ting jeg gjør på andre måter enn ham klikker han for og hisser seg opp. Han er ikke fysisk slem, men den hissige tonen hans irriterer vettet av meg.

Snakke med ham om det er håpløst, da sier han bare at nei han er ikke sur, men så kommer det at "men hvis du bare hadde... blablabla". Han sier han elsker meg, og tar mye på meg, men utelukkende for å få sex, aldri bare for å kose og være god.

Det går på min selvtillit løs at han kjefter sånn og alt jeg gjør er feil.

Vi har barn, hus og hund sammen så det er liksom ikke bare å dra heller selv om jeg av og til føler at nå rekker det.

Nå har det gått så langt at jeg begynner å tenke på andre menn, og vet at jeg sikkert kunne vært et lett bytte nå for en mann som ville gitt meg positiv oppmerksomhet.

Hvordan snakke ut med ham, han vil jo ikke høre? Jeg vil så gjerne redde det og få tilbake den snille mannen jeg kjenner ham som fra før.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143381596-kan-forholdet-mitt-reddes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...