Gå til innhold

Trenger stor hjelp til bil....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi har besafe izi combi og besafe beltestol. Tenker å kjøpe besafe izi slepp med base eller maxi cosi med base når babyen skal komme. men vil dere få plass når h*n i besafe izi sleep skal over i sete nr 2 ?

Glemte å skrive at vi e rogså avhegig av å ha litt bagasejeplass.

Vi å ha 3 punkt seler i alle setene baki men det midterste blir litt for smalt så det går akkurat ikke

Annonse

Det går fint i vår Toyota Corolla Verso. Vi er veldig fornøyd med denne, har selv to bakovervendte bilstoler i den (baby og 3-åring) og når bonusbarnet er på besøk har vi pute/beltestol. Litt lite bagasjerom synes vi, men med takboks er den helt topp. Vi er superfornøyd!

Annonse

Signerer den over meg: FORD S-MAX! Kjøpte vår for noen måneder siden. Er sinnsykt fornøyd! Kan putte 3 hvilke som helst barnestoler ved siden av hverandre uten problemer, da det er 3 separate seter som man og kan skyve frem og tilbake. I tillegg har man veldig stort bagasjerom når man ikke velger å bruke de to bakerste setene. Suveren på alle muilge måter! Go for it!

Tror ikke der er så store, har ett besafe izi combi bakovervendt å en besafe izi up x2 beltestol. Å jeg ser at det ikke er plass til en stol til det. Det midterste sete er ganske så smalt, er jeg veldig heldig å skrives meg ned får jeg kansje plass til rumpen min immelom mot at jeg dytter de andre setene litt til siden så kansje jeg også kunne skvist en baby stol nedi, men ikke noe stol nr 2, det har jeg ikke sjans til for det har jeg alt prøvd.. Foresten sist jeg prøvde å skvise rumpen min nedi var det foresten baby stol på ene sidenog beltestol på andre siden, stol nr 2 tar vel også større plass så kansje det ikke går med babysete heller.. Uff det er ikke lett dette.

Har sett litt på Ford S max men min kjære syntes den er litt i det dyreste laget :/ men har vi ikke noe andre alternativer så må vi jo. Nei det er litt av en jugel dette, vi får vel gå rundt å prøve med alle setene i bilene vi ser på. hehe

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...