Gå til innhold

Erfaringer med Emmaljunga city cross?

Anbefalte innlegg

Synes den er så deilig lett, men hardbagen virker så liten... Og med en vinterbarn som må ligge i voksipose...vet ikke, virker så trangt. Dama i butikken mente den er større en den ser ut. Og hvordan er det å kjøre i snø (utenfor byen)? Hvordan er sportsvogna?

Takk!

Fortsetter under...

Jeg kan ikke fortelle deg noe om bagen, men sånn ellers er jeg suuuper fornøyd med min city cross. Den er super å trille på all slags føre (litt tung i slaps, men det tror jeg alle vogner er).. Ikke minst er den lett, mye lettere enn duovognen vi hadde da vi brukte bag, så den er lettvint å løfte inn og ut av bilen. Sportsvognen er super, sittedelen er romslig og rommer fint en voksipose =) Det er også full liggestilling på sportsdelen, noe som er et stort pluss.. Egentlig har jeg ingenting negativt å si om den =) Vi har spart vår fra forrige mann og skal ha den når det blir tid for sportsvogn.. Skal dog ikke kjøpe city bag da vi venter januarbaby, og jeg synes bagen ser litt liten ut.. =)

Tusen takk for svaret :) Det var city bagen jeg mente virker så liten, ja.... Hvilken vogn skal du bruke de første måneder? Prøver å finne enn vogn som passer til alt.. I tillegg til at den er lett.. Mmm ikke så lett kanskje? Virker som om mange har flere vogn til forskjellige bruk..

City bagen er faktisk blant de større bagene på markedet, og jeg bruker min fortsatt til jenta mi på 9 mnd (selv om den synger på siste verset nå riktignok da;) Jenta mi ble født i september, og det gikk fin-fint med vinterpose hele vintern og våren, null problem i forhold til plass i city bagen- men så har jeg ikke den store voksiposen heller da.. Voksiposen vil vel spise opp det meste av plassen uansett hvilken vogn man velger (kanskje med unntak av Simo), så jeg ville nok heller gått for en lettere og nettere (men like varm!) dunpose var jeg deg (har super erfaring med Odenwalder Holly, brukt den til begge jentene mine:)

Jeg skal ha en emmaljunga duo edge først.. Tok med meg voksiposen (har av den store classic typen) og prøvde den i en city bag i butikk og bestemte meg der og da for at det ble utelukket.. Her vi bor er det ganske kaldt om vinteren også, så det er greit å ha plass til voksien selv om baby vokser litt =)

Annonse

Elsker vognen. fikk en liten gutt i slutten av november 2009, og brukte vognen til han ikke ville ligge der lenger. Hadde lammeskinnspose, og voksipose. Bagen er større enn den ser ut. Det er det at den er smalere i fotenden som gjør at den virker mindre sa de i butikken. Skal bruke den igjen nå da jeg har termin i midten av desember.

Glemte å si at jeg bor på landet, så her er denne vognen kjempe fin å trille både når det ikke er brøytet ennå når det er snø, på grusvei og i skogen:-) brukt den mye på shopping, og lett å trille da også. Vognen i seg selv er jo mye lettere enn de andre bagvognene. Blir fort noen kg å trille med baby og stellebag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...