Noah 08. Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 Digital cb viste gravid 1-2 uker i dag Meeen... så hadde jeg litt lys rosa utflod på papiret nå.. er 2 dager over IKM.. mensmurringer og løs mage.. mister jeg/ er mensen på vei likevel?? Hvor vanlig er lys rosa utflod rundt IKM tidspunktet.. ? Er nr 2 ,men sist hadde jeg ingen plager eller utflod... bekymret ja :/
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 6. juli 2011 #2 Skrevet 6. juli 2011 Har ikke hatt noen tegn til blødning i hverken dette eller mine tidligere svangerskap, men har lest at det ikke er unormalt. Følger med på det som skjer uke for uke i svangerskapet. Her kan du lese om svangerskapsuke 5, står en del ang blødning på dette stadiet av svangerskapet;-) http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/uke/kroppen/article545408.ece
Noah 08. Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2011 Ja.. leste det og googlet litt.. fant mye info,får bare se det ann. Hadde det en eneste gang i mitt første sv.skap,men tror det var senere. Rart at jeg er enda mer bekymret nå.. uff.. har heldigvis ikke vært mer,satser på at det går bra Takk for svar
Doodlita Skrevet 6. juli 2011 #4 Skrevet 6. juli 2011 Jeg hadde også en liten blødning rundt ikm, rosa + slimaktig utflod, varte i to dager, opplevde ikke noe lignende i mitt forrige svangerskap. Jeg ble først veldig redd, men fikk se en sprell levende bitteliten baby på tidlig ul noen uker senere. Har hørt at det er ganske vanlig med en liten blødning rundt ikm.
Gadiana Skrevet 6. juli 2011 #6 Skrevet 6. juli 2011 Hei, ta det med ro, det går nok bra, de fleste her inne har hatt litt utflodd brunt/rosa, j har hatt brunt i begynnelsen og gikk på ul i uke 8 og det så fint ut. Det er vanlig at man får litt i beg, kroppen er vante med å få mensen, j har også ei jente på 4, men må si det at j hadde ingen plager så tidlig i svskapet, men tror at andre gangen så starter kroppen m kynere osv mye tidligere enn m første mann fordi den er vante m svskap fra før, i guess. Lykke til:)
Noah 08. Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2011 Tor nok jeg mister... har blødd litt i hele dag,rødt og slim nå.. æsj... trist :/ Skal ta en g-test i morgen for å se,men tror nok løpet er kjørt.. Takk for svar damer
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 7. juli 2011 #8 Skrevet 7. juli 2011 Vær obs på at det tar lang tid før HCG forsvinner. Det halverer seg hvert 48 time, så du kan teste positivt selv om du evt har mistet... Håper det går bra likevel....
Noah 08. Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #9 Skrevet 8. juli 2011 Det var nok bare en såkalt kjemisk graviditet,testet negativt igjen i dag og alle symptomer er bort.
<3 Satser på 2012 bebis <3 Skrevet 8. juli 2011 #10 Skrevet 8. juli 2011 Åhhh, nei ( Så utrolig trist å høre.. Håper det går bra med deg! Stor trøsteklem og masse lykke til neste pp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå