FruaR Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 Kan jeg stole på testen? Jeg er 14 dager over IKM og i dag tok jeg en test siden jeg nesten kastet opp på jobb. Den viser svak positiv, men streken kan sees selv om den er skyggete. Har samme farge som teststreken. Tok en test 2 dager for IKM og den og var svak positiv, men de jeg har tatt etter har vært negative (morgenurin). Har tatt flere tester denne gangen, siden jeg har følt meg så utrolig dårlig.
FruaR Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #2 Skrevet 6. juli 2011 Her er testen http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/596865/offset/0
1h11h1 Skrevet 6. juli 2011 #3 Skrevet 6. juli 2011 ta en clearblue digital eller blodprøve hos legen. jeg har nemlig fått falsk positiv på den testen du har brukt.
FruaR Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2011 Uff, det hørtes skummelt ut. Siden man gjerne håper på det beste. Vet man ikke skal ta test på kvelden, men siden jeg kjøpte en 2 pakning måtte jeg ta en til. jeg har legetime i morge, siden jeg sliter med smerter i korsryggen og formen. Test 2: http://dinbaby.no/content/view/slideshow_user/596865/offset/1 Håper virkelig at jeg ikke er så uheldig og har 2 falske positive på en kveld.
<3 Satser på 2012 bebis <3 Skrevet 6. juli 2011 #5 Skrevet 6. juli 2011 Denne siste ser da veldig positiv ut i mine øyne... ) Jeg har tatt a1 sine tester ved begge mine graviditeter og har kun fått positiv ved graviditet.. Hvisker et lite gratulerer til deg... ) Håper det går din vei!! <3
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 6. juli 2011 #6 Skrevet 6. juli 2011 nå er ikke jeg noen ekspert,men en strek er en strek. synes den siste testen er mere tydelig jeg håper at det er riktig så jeg tørr å si gratulerer <3
<3 Satser på 2012 bebis <3 Skrevet 6. juli 2011 #7 Skrevet 6. juli 2011 Denne siste ser da veldig positiv ut i mine øyne... ) Jeg har tatt a1 sine tester ved begge mine graviditeter og har kun fått positiv ved graviditet.. Hvisker et lite gratulerer til deg... ) Håper det går din vei!! <3
Lotta2010x2012 Skrevet 7. juli 2011 #8 Skrevet 7. juli 2011 Den er jo klart positiv! Og mye sterkere enn den føste du tok. Gratulerer, og lykke til:)
FruaR Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #9 Skrevet 7. juli 2011 Yahooo ) Skulle aldri tro at jeg skulle få full klaff på 1. PP )
miss Big belly Skrevet 7. juli 2011 #10 Skrevet 7. juli 2011 Du er nok gravid tenker jeg . Jeg har hatt økende skygge streker i 4 dg nå , og i dag tok jeg er positiv cbd..... den svake streken er identisk til min tatt i dag med en first signal..... så gratulerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå