Gå til innhold

Veldig svak positiv test, a1 testen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg stole på testen?

Jeg er 14 dager over IKM og i dag tok jeg en test siden jeg nesten kastet opp på jobb.

Den viser svak positiv, men streken kan sees selv om den er skyggete. Har samme farge som teststreken.

Tok en test 2 dager for IKM og den og var svak positiv, men de jeg har tatt etter har vært negative (morgenurin).

Har tatt flere tester denne gangen, siden jeg har følt meg så utrolig dårlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta en clearblue digital eller blodprøve hos legen. jeg har nemlig fått falsk positiv på den testen du har brukt.

Skrevet

Uff, det hørtes skummelt ut. Siden man gjerne håper på det beste.

Vet man ikke skal ta test på kvelden, men siden jeg kjøpte en 2 pakning måtte jeg ta en til. jeg har legetime i morge, siden jeg sliter med smerter i korsryggen og formen.

Test 2:

http://dinbaby.no/content/view/slideshow_user/596865/offset/1

Håper virkelig at jeg ikke er så uheldig og har 2 falske positive på en kveld.

Skrevet

Denne siste ser da veldig positiv ut i mine øyne... :o) Jeg har tatt a1 sine tester ved begge mine graviditeter og har kun fått positiv ved graviditet..

Hvisker et lite gratulerer til deg... :o) Håper det går din vei!! <3

Skrevet

nå er ikke jeg noen ekspert,men en strek er en strek. synes den siste testen er mere tydelig :) jeg håper at det er riktig :)

så jeg tørr å si gratulerer <3

Skrevet

Denne siste ser da veldig positiv ut i mine øyne... :o) Jeg har tatt a1 sine tester ved begge mine graviditeter og har kun fått positiv ved graviditet..

Hvisker et lite gratulerer til deg... :o) Håper det går din vei!! <3

Skrevet

Den er jo klart positiv! Og mye sterkere enn den føste du tok. :)

Gratulerer, og lykke til:)

Skrevet

Yahooo :o) Skulle aldri tro at jeg skulle få full klaff på 1. PP :o)

Skrevet

Du er nok gravid tenker jeg . Jeg har hatt økende skygge streker i 4 dg nå , og i dag tok jeg er positiv cbd..... den svake streken er identisk til min tatt i dag med en first signal..... så gratulerer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...