Gå til innhold

2 uker siden jeg skulle hatt mens........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen alle sammen!

Vi hadde vårt siste PGD forsøk i mai og fikk satt inn den 17.mai, forsøket skikk skeis da jeg fikk mensen den 26.mai, testet også negativt den 24.mai. Deretter kastet jeg alt jeg hadde av medisiner, bare for å få alt ut av synet her hjemme. I morgen er det 6 uker siden første dag i siste mens, dvs at jeg egentlig skulle hatt mens for to uker siden!

Vet jo at den kan utsettes noe etter et slikt forsøk, men det har aldri tidligere på de 5 andre forsøkene, da har de ikke blitt utsatt lengre enn 2-5 dager, også denne gangen skal det gå 2 uker!!

Er ikke det litt rart?!

Har heller ikke hatt noen form for tegn på at den skal komme heller, noe jeg kraftig kjenner mange dager i forveien da jeg har endometriose...

Bør jeg kjøpe graviditetstest eller komme meg snarest til gyn?! Begynner å bli noe engstelig...

Noen som har opplevd at det tar så lang tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg har opplevd det samme. Da tok det ca 2,5 uke før mensen kom. Visste at jeg ikke var gravid og ventet leeeenge før mensen kom. Syns også det var litt kjipt, for jeg ønsket å sette i gang så fort som mulig. Med all medisinering, roter det med systemet. Jeg har ellers veldig reglemessig mens. Om du er usikker, kjøp deg en test.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...