Gå til innhold

Hvorfor får jeg ikke sove når jeg tar smertestillende?

Anbefalte innlegg

Har opplevd dette før. Hadde en liten prolaps i ryggen for ettpar år siden. Fikk voltaren og paralgin forte, samt tramadol. Var godt smertestillet og til dels "svimete" i flere dager, men sov urolig, om jeg fikk sove i det hele tatt. Nå har jeg en pågående abort og legen gav meg pinex forte samt voltaren, og det samme skjer på ny, jeg blir svimete, så jeg ikke tør kjøre bil, og trøtt. Men når jeg legger meg får jeg ikke sove.

Når jeg ligger blir jeg urolig i kroppen, skvetten, og om jeg sovner sover jeg veldig lett. Nevnte det for mamma, og hun syntes også det var rart, normalt sett burde man vel sove tungt og få sove ekstra raskt om man har såpass sterke medisiner innabords.

Og siden det er en abort denne gangen kan jeg nevne at jeg ikke sliter psykisk i den forbindelse, så det er ikke fordi jeg ligger å tenker på det at jeg ikke får sove.

Fortsetter under...

Sånn har jeg det nå også.

Før sov jeg veldig tungt på smertestillende men det kan ha en sammenheng meed at jeg har ME.

Nå er jeg under behandling og er kvitt den utmattelsen, etter at jeg ble bedre så sover jeg utrolig dårlig og lett på smertestillende.

Føler ikke at jeg sover i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...