*julybirth* Skrevet 6. juli 2011 #2 Skrevet 6. juli 2011 trenger man det ? se i butikkene hva de har av barnetepper, må det være sengeteppe alla de man bruker til "voksenseng"?
LCG80 Skrevet 6. juli 2011 #3 Skrevet 6. juli 2011 Man trenger selvfølgelig ikke - men det er jo fint:) Jeg kjøpte et flott sengeteppe til tantebaenet mitt sin sprinkelseng. Det var fra SIA, men butikken jeg kjøpte det i er lagt ned:( Ble kjøpt i januar, men søk på nett, kanskje du finner det:)
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 6. juli 2011 #4 Skrevet 6. juli 2011 Da må jeg komme med ett annet spørsmål: Er det så lurt å ha sengeteppe i sprinkelsenga? Bør ikke sengen luftes ut på dagtid så det ikke avler og gror midd i den? Bare tenker at det kanskje er sunnere for barnet å ikke ha det
LCG80 Skrevet 6. juli 2011 #5 Skrevet 6. juli 2011 Midd finnes ALLTID i senga, uavhengig om du bruker sengeteppe eller ikke:) Har ikke lest noe dokumentert forskning hvor de ikke anbefaler bruk av sengeteppe til sprinkelseng, så det kan jeg ikke svare på. Kanskje noen andre her som har et fagelig svar?
Petrine +spire=❤ Skrevet 7. juli 2011 #6 Skrevet 7. juli 2011 Jeg har strikket ett nydelig teppe, men det skal jeg bruke som pynteteppe på vogna. Bruker ikke teppe på senga. Henger dynen over kanten når babyen ikke sover. Har gjort det med de 3 andre og kommer nok til å gjøre det denne gangen også Lykke til i jakten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå