Anonym bruker Skrevet 6. juli 2011 #1 Del Skrevet 6. juli 2011 må bare sjekke her om det bare er meg som har funnet drømmemannen eller eller om det er gravidgreier er nå 12+ gravid, skal til UL i august så får ikke vite før da hvor langt på vei jeg er, men går helt fint =) det som er tingen er jo att jeg har lyst hele tiden, tenker konstant på han jeg er sammen med ( ikke barnefar, det var vell en liten glipp som endte i ett frø ) det er en utrolig vakker og sexy mann, hardtarbeidende(finner det veldi manndig) og nyter hvert sekund med han, og vi er jo sammen nå, og han sier han vil ta imot barnet med opne armer og passe på oss(barnefar stakk av ) fra første gang vi hadde sex merka jeg att vi hadde extremt bra sex, oppfinnsom, forsiktig og hardt det det passet, og nå som jeg er gravid så er alt hundre ganger mer intenst! får slike "mulitorgasmer" om jeg kan kalle det det, er så deilig og sykt jeg blir satt ut etterpå, hehe vi er helt opne med hverandre og har snakket mye om dette, trodde att sexlivet mitt hadde møtt nye høyder da jeg møtte han, men nå er det jaaaa WOW! og han syns det er kjempemorro, og bruker masse tid på oralsex og vorspiel, han elsker å se meg tent å be om "det" hehe, vi liker også å leke mye, litt rollespill, oljer og dufter, vibratorer og dildoer, penisringer og sånne massajegreier. vi fantaserer sammen også, får å kåte opp hverandre( ikke att det trengs ) med å skrive eller fortelle litt av historie mann kunne tenkt seg, så kan den andre fortsette, og så se hvor langt man kommer med bare fantasi og ikke sette det ut i live;) er det andre som har mye bedre sexliv etter å ha blitt gravid? og har det gått over senere i graviditeten ? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143380767-k%C3%A5t-konstant-og-multiorgasmer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2011 #2 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg har en helt annen sexlyst når jeg er gravid enn ellers kan fint ha sex hver dag, tennes av ALT! synes mannen er for lite tilgjengelig i perioder Tidligere har det blitt brått stopp etter fødselen, da tar det lang tid før jeg får lyst på sex igjen, så jeg har sagt at mannen bare må benytte seg av de sjansene han får de kommende mnd forholdet deres er jo ganske nytt da, og det er jo vanlig å ha et aktivt sexliv da, men for din skyld håper jeg det holder seg også når du er ferdig med graviditeten vi har hatt sex helt fram til fødselen. vet det er mange som kutter ut på slutten, men det er ikke særlig aktuelt her i huset ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143380767-k%C3%A5t-konstant-og-multiorgasmer/#findComment-143420782 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #3 Del Skrevet 25. juli 2011 takk for svar du=) bare nyyyyter det rett og slett, koser oss masse sammen=) håper dette er noe som vil vare, er jo drømmemannen gitt =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143380767-k%C3%A5t-konstant-og-multiorgasmer/#findComment-143426426 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå