Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er alenemamma til et barn som nylig har blitt 1 år.

Mange rundt meg tror jeg bare går hjemme å later meg.

Det ER krevene å være mamma til et barn på 1 år. Særlig når vi bor alene.

"hent meg." Kan du komme å hjelpe oss med å rydde til selskapet?"

"bli med dit."

... og huset skriker etter husarbeid, vaskerommet er FULLT.....

tilegg til at barnet er veldig grinete om dagen........... BLÆÆH ;-(

Jeg er så lei og sliten alt sammen nå!!!! snufs, hjelper ikke å ha sykt dårlig råd :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143380756-utbl%C3%A5sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er selv alene med barnet mitt, 4 år nå. Men ble alene ved 9 mnd. Det ER slitsomt. Men man får det jo til å gå rundt. Jeg forstår det slik at du ikke har jobb? Da burde man rekke tingene man har å gjøre i hjemmet uten problem..

Men jeg skjønner at du ikke har overskudd til å hjelpe andre hele tiden ved siden av. Men det burde jo holde at du sier det så enkelt til dem som spør. De er jo ikke tankelesere.

Hallo, hva slags mennesker er det du omgås?

Jeg hadde også et barn aleine, helt fra han var født, og det var totalt omvendt! Folk kom til meg for å hjelpe, kom med gaver de tenkte jeg kunne trenge og tilbød seg å passe barnet så jeg kunne gjøre småting aleine.

Huff, huff, huff. Nettverket ditt er nok helt feil, høres ut som det er befolka av egoister. Syns du skal øve deg på å si NEI!

Hent meg - Dessverre, det har jeg ikke tid til. Jeg er sikker på det går en buss du kan ta.

Kan du komme og hjelpe oss med å rydde til selskapet - Beklager, jeg har mer enn nok å rydde selv, spør naboen din.

Bli med dit - Jeg har ikke så lyst til å bli med dit, så neitakk. I dag er det min og nurkets dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...