mase Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 Var hos akupunktøren min for modning igjen i går, og fikk et bra tips mot svettetokter og varme generelt. Hun ba meg kjøpe peppermynte pulver på helsekostbutikk, og blande det ut i kaldt vann og ha isbiter i. Peppermynte skal visst være veldig kjølende - og jeg må si det funket på meg Håper tipset kan hjelpe flere varme og fødeklare mødre her i innspurten
Billie Jean Skrevet 6. juli 2011 #2 Skrevet 6. juli 2011 Det var et godt tips! Jeg er møkkalei den h****vetes varmen, og lei av å hovne opp. Føler jeg har hormonene på utsida i dag, så noen gode råd er ikke å forakte. Takke meg til kjølige sommerdager;)
mase Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2011 Hehehe, samme her - sitter stort sett inne i singlet og shorts og skyggen og drikker isvann. Bena ser ut som digre HOBBITFØTTER !!!! Akk og ve, håper lillegull finner ut at UTSIDEN er bedre ila 1-2 uker. Har menstermin 16. juli og UL termin 23 juli. LYKKE TIL BJ - håper peppermynten hjelper for deg også
kine Skrevet 6. juli 2011 #4 Skrevet 6. juli 2011 Takk for tips, jeg pleier å sitte med bordvifta rett på meg på kveldene nå for jeg er så varm..da må jeg prøve det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå