Gå til innhold

Modningsakupunktur i oslo eller akershus??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med modningsakupunktur i Oslo eller Akershus?? Har dere noe sted å anbefale og evnt priser der?

takker masse for svar! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar og link. =)

Skal sjekke ut dette. =)

Skrevet

Terapeut ringen i lillestrøm. 500 kr pr gang.

Gikk til ei koselig dame som heter Grethe:)

Skrevet

tusen takk :o)

Skrevet

Jeg har gått til jordmor Kristina som driver hjemmefodsel.no, men hun er på ferie nå så tok meg bare innimellom. Hun holder til på Rasta, ved Triaden, Lørenskog.

Skal til Elise Brech på Skillebekk Klinikken i Oslo den 20.7 når hun er tilbake fra ferie. Ikke lett å finne noen midt i fellesferien fant jeg ut.

Skrevet

Takk for tips. =) Er ikke lett å få tak i noe som helst når det er ferie!! hehe..

Skrevet

Nei, absolutt ikke. Var bare heldig at Kristina kunne ta meg siden hun ikke hadde dratt avgårde ennå. Neste uke skal sambo reise bort så da stresser jeg ikke med aku ettersom jeg ikke har så veldig lyst til at fødselen skal sette i gang da uansett :)

Lykke til! Når har du termin?

Skrevet

Anbefaler Vibeke Klev på Markveien Naturmedisinske på Grünerløkka.

http://mns.no/articlesub.asp?int_art_id=3

Vibeke er sykepleier med mange år som akupunkturist.

Hun tar 500 kr for første konsultasjon gang, deretter 350 per gang. Når Vibeke reiser på ferie, er det en annen akupunktør der, så her er det noen hele fellesferien. :-)

Skrevet

Nei, kanskje greit å ikke trigge for mye når gubben er bortreist. =)

Jeg har termin 18. august.

Skrevet

Takk for tips! =)

nå begynner lista mi å likne noe ;o)

Skrevet

Stovner Akupunktur og Soneterapi har sikkert Norges koseligste aukupunktør!!! Veldig flink også! Husker ikke helt om/når hun skal ha ferie i sommer, men det er absolutt verdt å ta en telefon til henne! Tror hun tar 500,- for første konsultasjon og 350,- etter det. Vet om flere som har vært veldig fornøyd med henne. Tlf: 22104092 :-) Lykke til!

Skrevet

tusen takk! =)

Skrevet

Jeg tar akupunktur på Alternativklinikken rett ved Rockefeller. Betalte 385 kr. i dag (1 klokketime, - og med deilig fotmassasje på slutten pga endel vann i beina). Hadde en fantastisk fin og kort fødsel forrige gang, så tørr ikke la være å ta nåler denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...