Anonym bruker Skrevet 6. juli 2011 #1 Del Skrevet 6. juli 2011 Det er så ofte de får klager, så jeg tenkte å si litt om hvor god "service" jeg fikk av sykehuset. Var gravid i uke 12, og begynte å blø litt. Ble selvfølgelig bekymret, og legen ordnet time på sykehuset med en gang. Dessverre ble det konstatert at hjertet hadde sluttet å slå. Det var helt forferdelig, men det hjalp veldig når jeg ble behandlet så fint som jeg gjorde. Fikk velge mellom å ta tabletter og gå hjem, eller ta utskrapning på sykehuset. Jeg valgte det siste, for jeg ville bare bli ferdig. Jeg trengte ikke å vente lenge, fikk eget rom hvor jeg kunne slappe av litt og ringe litt rundt. ALLE (leger, sykepleiere osv) jeg var i kontakt med hadde god tid til meg, jeg fikk akkurat det jeg trengte av forklaringer og trøst. Alle var så omsorgsfulle! Jeg er kjempetakknemlig... Det var sykehuset i Kr. sand. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143380703-skryte-litt-av-sykehuset/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå