Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er fjerdegangsfødende, men blir like usikker hver eneste gang:p har litt over 3 uker til termin, men idag har jeg masse vondter. har hatt myyye stikkninger og menslignende smerter de siste 3 ukene, men nå har jeg menskramper med jevne mellomrom sammen med det jeg først vil karakterisere som kynnere, men begynner nå å bli usikker. har jo alltid gått over terminen så jeg har liksom innstilt meg på det denne gangen også :P kan det være noe på gang, eller er det bare masrier? har ikke erfaring med masrier o.l fra de forrige gangene. da har jeg bare plutselig gått i fødsel uten noe forvarsel. derfor er jeg nå veeeeldig oppmerksom også for jeg har 20 mil til sykehuset og jordmor tviler på at jeg rekker det siden forrige fødsel tok 3 og en halv time fra første tegn til gutten var ute. så hva skjer med meg nå? er det bare modning eller kan det være noe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det er ikke godt å si... jeg ville ringt føden og hørt om de ville ha meg inn. Lykke til ihvertfall!

Skrevet

JEg ville også ha ringt føden så fort som mulig!! Veldig spennende hvis d er fødsel på gang da, og hvis de kommer regelmessige så er d jo mest sannsynlig d d er! Ring føden du!! Lykke til!!

Skrevet

bare så usikker siden de er veldig korte..

Skrevet

Det skader ikke å ringe en gang for mye! Med så lang vei hadde jeg ringt med en gang. Lykke til :D

Skrevet

Hei, har det samme som deg- menssmerter/kramper, samt kynnera. Har hatt det i flere uker nå. Var for nån uker på sykehuset for å sjekke, men alt sto bra til:) er nok modning og nedpress! Hadde det ikke slik med første. Siden du har et stykke å kjøre til sykehuset er det nok greit å snakke med dem. Jeg har tatt en paracet om det har vært ille, samt lagt meg ned. Har da gitt seg etterhvert. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...