Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med en høflig avvisning til en jeg traff via nettet??

Anbefalte innlegg

Traff en fyr via nettet, og møtte han en gang. Men jeg fikk overhodet ingen følelser og sa at vi fikk heller være venner...(høflig avvisning..) Men han gir seg jo ikke, maser at jeg må komme på besøk og spør om han kan komme til meg. Jeg tar ikke tlf når han ringer og svarer så vidt på mld. Nå ville han vite om jeg skulle på ferie, noe jeg bekreftet....men da spurte han HVEM jeg skulle med:p

Har sakt flere ganger at jeg ikke er interessert i han, og at han må finne noen andre.

Hva skal jeg svare han nå da?

Jeg tenker å avslutte all kontakt med han...for jeg gidder ikke det maset fra en jeg overhodet ikke liker.

Fortsetter under...

Tror du må si det rett ut for at han skal forstå, han virker ikke som en som forstår subtiliteter.

Rett og slett: Vi har truffet hverandre, jeg føler ikke at vi har noen kjemi, og jeg har ikke behov for å holde kontakten med deg. Så vær så snill å slutte å ringe og messe meg.

Ok, det hørtes jo greit ut, takk:)

Han er veldig slik "er du sur på meg? Har jeg gjort noe galt?" osv...og sier at vi kan da være venner....:P Men jeg gidder ikke ha en sånn slitsom "venn"...som maser så.

Hi

Hvis du skriver det anonym nummer en foreslår, så åpner der ikke for "er du sur" og "har jeg gjort noe galt?". Han kan på en måte ikke -med æren i behold- kontakte deg etter det. Da kan du i så fall bli veldig krass.

Annie nummer to igjen:)

Har vært i en lignende situasjon. Veldig plagsomt. Og han ga seg ikke selv etter jeg ble samboer og ventet barn med han. Han fortsatte og ringe og sende meldinger til meg. Jeg var ærlig og sa at jeg ikke var intr, og at han måtte slutte. Allikevel fortsatte han. Jeg sluttet enkelt å svare på meld og tlf. All kontakt ble avbrutt. Nå hører jeg heldigvis ikke et pip lenger.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...