Gå til innhold

Noen som selger/ har solgt Tupperware her?

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat meldt meg inn i Tupperware og har en del spørsmål til dere som er eller har vært Tupperware-konsulenter.. håper noen vil ta seg tid til å hjelpe meg litt:)

-Hvor lang tid tar det fra man melder seg inn, til startbagen kommer i posten? Kan man starte å selge med en gang da?

-Jeg fikk beskjedl om at det skulle følge med 25 kataloger i startpakken, men synes det var litt lite hvis man skal dele ut til dem man kjenner, og i tillegg til alle gjester på party.

Kan jeg bestille flere? Koster de noe?

-Hvordan fungerer det når jeg skal bestille varer? Må de betales med kort som i en nettbutikk, eller får man faktura med varene?

-Ser at noen ganger er det gratis gaver til alle gjester på party, f.eks drikkeflaske.

Må jeg kjøpe inn et stort lager med flasker den uka da? Jeg aner jo ikke hvor mange gjester som kommer på et evt. party..

Eller får de gavene i etterkant? Det blir jo veldig dyrt og unødvendig å kjøpe maange på forhånd, og veeldig mye styr hvis man skal bestille de etter partyet. Skal jeg liksom kjøre rundt og levere gaver til alle gjestene i etterkant, til og med de som ikke har handlet noe? Skjønner ikke helt det der..

-Hvordan skaffer jeg kunder? Vet at det ikke er lov til å reklamere, men er det lov å henge opp lapper i butikker, eller legge lapper i postkasser?

Er det lett få kunder/ mange som tar kontakt? (Jeg bor i en litt over middels stor by)

-Ca hvor mye tjener man på et gjennomsnittlig party?

Fortsetter under...

jeg her demonstrert for 8-9 år siden

Den gangenfikk jeg besøk av gruppeleder innen 1 uke som svarte meg på alle disse spørsmålene du har!

ja du kan bestille flere kataloger og det er smart. jeg hadde 50-75 stk. liggene hjemme. Ja du må betale for de!

Varene kom med faktura, jeg måtte selv hente dem på lageret.

Du bestil. gratisgaver i korekt antall etter gjester ved varebestilingen, for den uken, Men som salgsknepp er det lurt å ha noen med å dele ut i selskapet.( folk kjøper mer da).

Du levere varene til vertinen som aksal ha samlet inn pengene på forhånd.

Kunder skaffe du via venner og kjende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...