Gå til innhold

Hjelp!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Panikk!!!!

Nå har det skjedd det som ikke skulle skje. Jeg var på do i formiddag og fant blod på papiret. Ikke så mye, men nok til at jeg ble bekymret. Var innom og sjekket nå igjen, mere blod. Det øker på tydeligvis.

Magevondtet kommer også, men går ikke an å si om det er reellt magevondt eller om det er "panikkmagevondt".

Har tidligere hatt en SA, som gjør meg ekstra redd. Har i tillegg hatt et vellykket svangerskap med blødninger i ca 2 mnd. Så vet at dette kan gå begge veier, selv om jeg selvfølgeling nå kun tenker det verste.

Noen med noen trøstende ord til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste trøstende eg kan si er at når eg hadde sa var d mye blod! Kraftigere enn vanlig mens og mye klumper.. Hadde riktignok sa i uke 14..

Har også hatt et svangerskap med blødninger som deg og d gikk helt fint!!:)

Så tenker mengde har litt og si.. Men ville gjerne kontaktet lege. Kanskje får du ul og kan få sjekket om alt er ok!

Lykke til!! Tenker på deg!

Skrevet

Takk for det. :)

Husker jeg blødde MYE jeg også under SA, og var helt forjævlige smerter, men nå er jeg i tilfelle i startfasen så det kan jo komme.. :(

Vet at legene ikke tar det så alvorlig, svaret jeg alltid har fått er "vent og se".. Men kanskje jeg skal ringe å gråte noen modige tårer likevel. Legekontoret åpner telefonen om 5 minutter så..

Skrevet

E så tragisk at d skal være sånn.. Ble sjøl behandla som dritt på legevakten når eg mistet! Va så klart lørdag ettermiddag... Fikk et bind og beskjed om å sette meg å vente.. Måtte heller komme å gi beskjed om eg begynte å styrt blø..

Håper virkelig du får en time!!! Får håpe d e ein naturlig årsak og at spiren har d trygt og godt inni der:)

Skrevet

Uff ,Happy - det hørtes absolutt ikke bra ut. Er ikke mye omsorg og trøst og støtte i en slik mottagelse. Hvorfor er helse-norge sånn? Selv irriterer jeg meg mest over de som sitter og svarer på telefonen på legekontor og legevakt. Som helt klart alltid vet best og som kan stille diagnoser over telefon og avgjøre om du er "syk" nok til å få time denne uka eller om du må vente til neste måned.

Ringte legen i går, og fikk ikke time nei. Fikk bare beskjed om å ta det med ro, og se det an. Kunne evt ringe legevakta, men jeg kom ikke til å få time der heller dersom ikke smertene ble uutholdelige og mengden blod betydelig større. Takk, liksom.

I dag - et døgn etter. Blør fortsatt. Mengde er relativt stabil og tar det som et godt tegn (siden det ikke fossblør akkurat). Bekymringen er like stor da, men jeg må vel bare leve i uvisshet en stund. Ikke så lett å ta det med ro heller med en aktiv gutt på 1 1/2 år hjemme. Men i dag og i morgen, da tar pappaen ferie og kan avlaste litt. :)

Krysser alle fingre og tær og alt jeg har for at spiren klamrer seg fast!!

Skrevet

Etter mye om og men fikk jeg inn på ul i dag. Resultatet er en MA, fosteret døde for 2 uker siden. Fikk en drøss tabletter for å få fortgang i prosessen, regner med det blir en helvetes dag i morgen . :-(

Skrevet

uff, så leit å høre:(((

Skrevet

Å nei Maritpusen!!!!!!!!!!!!

Dette va forferdelig trist å høre:( veit kossn du har d no, ikkje godt!!

Finnes desverre ingen trøstende ord ...

Tenker på deg!!!

Klem

Skrevet

Huff så utrolig trist!... :'( Det er det som er mitt verste mareritt også... Føler med deg... Huff og huff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...