Hjerteskatten<3 Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 Off nå er jeg litt redd her.. Etter å ha tørket meg etter å ha vært på do på morgenen i stad, å nå. Var rød/brunlig utflod på papiret.. Er i uke 16, og var hos legen på mandag å hørte hjertelyden, men etter å hatt en ma i mars, så er jeg kjempe redd for at det er på gang igjen.. Eller at det er noe annet! Har ingen smerter egentlig, er bare veldig urolig inni meg nå Ringte sykehuset, å jeg får komme inn på sjekk i morgen, heldigvis! Har time til ordinær ul om to uker, men det er alt for lenge å vente når dette har skjedd føler jeg Blør ingenting nå, og det var ikke ordentlig blod heller akkurat, men er ikke noe rart man blir bekymra? Ringte jobben min å sa jeg ikke kommer på jobb i kveld, det orker jeg rett og slett ikke, dette døgnet kommer til å gå treeigt.... Opplever dere det samme? Off, er også redd for at de på sykehuset syns jeg er overdramatisk, hadde småblødninger tidlig i svangerskapet, som jeg var veldig redd for å fikk komme på ul noen ganger. Føler de liksom er litt lei av meg jeg! Men man skal jo ta alt alvorlig, når dette er det 3 svangerskapet mitt siden september 10, da første gang var exu, å andre gang en ma? Hva syns dere?
Mamma-I Skrevet 6. juli 2011 #2 Skrevet 6. juli 2011 Skjønner godt at du er engstelig. Jeg har også blødning eller blodig utflod, begynte i går ettermiddag, og ser ut til å begynne å gå over nå. Er nå i uke 13, hadde også tilsvarende i uke 7. og var på tidlig ultralyd i uke 10 på grunn av det, og at jeg hadde MA i fjor. På ultralyd var alt i skjønneste orden, og var på ordinær kontroll i uke 11 og legen kunne høre fosterlyden. Jeg har ikke videre vondt, bare litt murring, men det har jeg hatt nesten hele tiden siden jeg ble gravid. Litt usikker på om jeg skal kontakte til legen eller ikke. Har hørt om mange som har litt småblødninger uten at det er noe galt. Prøver å være optimist og glede meg til at det er mulig å kjenne liv selv, da har man litt mer kontroll på situasjonen der inne!
Hjerteskatten<3 Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2011 Uff ja, man blir jo så sliten av denne grublinga og redselen også! Har også hørt at mange har småblødninger uten at det er farlig, men det er mye bedre å få sjekket det, enn å gå rundt i ha angst for at noe er galt, føler jeg da.. Men så klart, hjertelyd er jo det beste tegnet man kan få på at alt er bra, men det er denne redselen da. Men jeg krysser alt jeg har for at alt er bra, for oss begge!)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå