Gå til innhold

Hvis du fikk vite kjønn på ordinær UL.. stemte det, eller ikke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

På begge mine forje svangerskap viste det gutt å det stemte. Sjansen når de vise jente er at de kan være gutt vist han gjemmer pellefygerten sin. Kjenne ei som fikk vite gutt på nr 1 å det kom ut jente å med nr 2 nå fikk ho vite jente og det kom ut en gutt. Så sjansen er jo der at det er feil. Men komme ann på hvor tydelig det viste på UL.

1. gang lot det seg ikke vise på ordinær, så da måtte vi vente til vi tok 3D i uke 28. Fikk vite gutt og det stemte.

2. gang var jordmor ganske sikker på jente på ordinær ul. Tok 3D i uke 28 denne gang også, og fikk da 100% bekreftet at det var jente.

eg fekk vite på ordinær ul at me ventet 75 % jente..egentli var han hundre % sikker på det...men ut kom verdens vakreste prins!!!

så eg hadde ikkje stolt på det ;)

Har to jenter og fikk vite det på ultralyd i begge svangerskap, og det stemte jo det. Kommer nok til å stole på UL denne gangen også, tenker jeg, når den tid kommer. Sjansen for at de tar feil er jo der, det er mennesklig å feile, men tror nok oddsen er ganske lav. At man hører om at de tar feil, er jo fordi det er når noe er "feil" folk snakker høyest, men sammenlignet med hvor mange som får RETT så utgjør det jo en ytterst liiiten prosentandel :-)

To ganger har jeg fått vite gutt på ul og begge gangene var det rett... Fått vite gutt denne gangen også så jeg regner med at det er rett =) Hvis ikke er det ikke noen krise egentlig =) Vi har jo alt fra før inkl "gutteklær" og ei lita tulle skal da kunne gå med en del arvetøy også =)

Annonse

Jentene stemmte begge gangen.. håper prinsen også stemmer, viss ikke så sliter jeg.... har alt i bare blått og jeg har begynnt å handle klær i størrelse 62, 68 og 74... så jeg har endel allerede.... liker å handle...

Ale mine tidligere svangerskap stemte ultralyden på hvilket kjønn jeg fikk ivertfall. Nå på nr 4 er det ingen tvil. Gutt så det holder. hehe På min første ultralyd satte hun aperatet på magen og dær var barnets rompe. Uten tvil kunne jeg klart se tydelig at dette var en gutt. Jordmoren trakk raskt bort aperartet fra megen og lurte på om jeg ville vite kjønnet. JA SELFØLGELIG VIL JEG DET. Ingen tvil om at dette var en gutt vell....svarte jeg.... NEI du har rett i det sa hun å lo godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...