Gå til innhold

Hvis du fikk vite kjønn på ordinær UL... stemte det, eller ikke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det stemte begge gangene for oss, men du får jo en liten følelse om hvor sikker de er også vel?

Første gangen var det en jordmor som tok ul og hun var helt sikker sa hun.

Andre gangen var det en gynekolog som tok ul, han var så sikker at han sa vi kunne få legelisensen hans om det ikke kom en jente ;)

Hmm en sonograf tok ultralyd her (om det stemmer at dem heter sonograf) bor i England så her er det ikke JM eller lege som tar UL. Lurer på selv hvor mye det kan stemme da. Har en følelse på at jeg venter gutt men har fått beskjed det er jente..

Annonse

Med første fikk jeg beskjed om at det var gutt på to ultralyder, den siste ultralyden som ble tatt et par timer før barnet ble født viste en liten jente, og ut kom det ei jente, hun hadde mye blått den første tiden.

Med nr 2 så vi selv at det var gutt, var ikke vanskelig i det hele tatt da han hadde flagget til tops :) Har noen fine bilder av det også.

Denne gangen sier de jente, er litt skeptisk, men har vært på 3 ultralyder og alle sier jente. Sist var i uke 30. Og de har sjekket flere ganger fra flere vinkler, så blir veldig overasket hvis det viser seg å være gutt :)

Annonse

jeg visste det var gutt fra pos test i uke 4-5 :P UL i uke 18 viste gutt, og jammen med så var det en gutt som kom ut også ;)

Gutt er mye enklere å bestemme enn jenter av åpenlyse grunner, men de er som regel ganske så presise, og er du usikker, så ta 3D, da blir du helt sikker med mindre ungen gjemmer alt h*n har :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...