Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 Våknet av ett spark i dag! Fantastisk å kjenne nurket så godt i uke 18;)
Hønefossjenta Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 Så koselig da:-)Jeg er i uke 18 imorgen,så håpe å kjenne liv snart jeg å=) Men er mitt 1 barn,så da kan jeg forvente å kjenne noe i uke 20-22.. Men hvem vet=)?
Hønefossjenta Skrevet 7. juli 2011 #4 Skrevet 7. juli 2011 Gratulerer=)Når har du termin?foreløpig termin hos meg er 12 desember,men skal på UL på mandag,så da blir d vel en ny termindato regne æ m=) Koslig at du kjenner liv da,er litt mer virkelig da;)
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2011 11.des... Prøverørsbehandling, så den er sikker.. Skal på ul på tirs! Spent på hvilket kjønn som herjer rundt her!
Hønefossjenta Skrevet 7. juli 2011 #6 Skrevet 7. juli 2011 Jeg skal på UL på mangdag,så blir spennende å se hvillket kjønn d blir =) Typen trur d blir jente,har en følelse på d jeg å=) Du ska få høre på mandag etter UL,så må jeg få høre etter din UL på tirsdag =) Hvor i landet bor du?=)
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2011 Spennende! Jeg har ingen feeling;) jeg bor i Bergen. Hønefoss?
Hønefossjenta Skrevet 7. juli 2011 #8 Skrevet 7. juli 2011 Ja,d blir veldig spennende:-)Glede oss masse til UL:) Ja,stemme d..bor i hønefoss=)
Hønefossjenta Skrevet 11. juli 2011 #9 Skrevet 11. juli 2011 Hei igjen:) Idag var vi endelig på UL da,og fikk se den lille prinsen vår <3 Han drakk fostervann og sugde på tommeln:) var en utrulig opplevelse:) Kos deg med Ul imårra=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå