Tosta <3 Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 Skikkelig kipt å plutselig måtte bli innlagt, og ikke vite noenting hva som skjer fremover... Er 37+5. Håper virkelig at prøvene stabiliserer seg så det går ann å få perm innimellom! Noen som har vært innlagt før, også fått lov til å dra hjem igjen?
♥bebi♥ Skrevet 6. juli 2011 #2 Skrevet 6. juli 2011 Sist svangerskap ble jeg lagt inn med svangerskapsforgiftning. De ser hvor plaga du er først tror jeg, så blir du kanskje evt satt i gang om det ikke blir bedre.. Masse lykke til!
Astro - 27.07.11 Skrevet 6. juli 2011 #3 Skrevet 6. juli 2011 Hva var symptomene? Var det etter kontroll og sjekk av verdier eller merket det det også godt på kroppen?
zombie2be Skrevet 6. juli 2011 #4 Skrevet 6. juli 2011 hei! Vet hvordan du har det, er ikke gøy men til ditt og barnets beste. jeg ble lagt inn sist i uke 37+0,satt igang dagen etter og fikk gutten 3dager seinere.. litt sånn tatt på senga -fra jordmor kontroll og rett inn på sykehuset.. det er trygt å være på sykehuset når man har fått svf, da det kan utvikle seg fryktelig fort(jeg fikk plutselig blodtrykkstigning til 200/140,da måtte lillegutten ut). hvem vet hvordan det hadde endt om jeg ikke hadde dratt til jordmora den kontrollen.. hadde nemlig ingen av symptomene utenom høyt blodtrykk og proteiner i urinen. heldigvis så har du en ferdig baby inni magen,som fint tåler og bli født nå. Masse lykke til! håper ikke jeg har skremt deg,det var ikke meningen med dette svaret.
Tosta <3 Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2011 Jeg ble og tatt litt på "senga", pga formen min var jo helt grei. Var bare til vanlig legekontroll og legen var nesten ikke ferdig med å måle blodtrykket mitt før hun var på telefonen inn til sykehuset og sa at jeg kom med en gang... Så ble noen tårer da ja, blir jo litt skremt og med masse hormoner i kroppen kan man ikke alltid styre seg. Fikk jo ikke lov å dra hjem å pakke ei gang. Men som dere sier så er man jo i trygge hender... Blir bare litt sliten av å ikke vite hva som skjer, de gjør ikke noe annet foreløpig enn å ta prøver/målinger hver dag. Blodtrykket mitt har stabilisert seg litt men er proteinen i urinen som er altfor høy!
♥bebi♥ Skrevet 6. juli 2011 #6 Skrevet 6. juli 2011 Huff da! Det var litt brått på kanskje.. Men, det er godt de tar det på alvor iallefall! Ønsker deg masse lykke til, nå er du som sagt i trygge henner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå