Gå til innhold

En liten oppdatering:)

♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥

Anbefalte innlegg

Da kom tr:( Vi er på ferie, så jeg har ikke oversikt over hvem som har sett hva, men har tidligere lagt i en oversikt over hva de forskjellige har sett:) Er det noen som vil ta en ny titt på når spiren sitter hos oss? God ferie alle sammen. Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143380099-en-liten-oppdatering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi koser oss i solen i spania, nydelig:) jeg har ferie fram til midten av august, mens min kjære må jobb noen uker etter av vi kommer hjem. Håper solen stikker hodet frem i moderlandet også:) Får du fremdeles opp august? Ha en fantastisk ferie du også:) klem

Annonse

hehe her eg bor har det vert 30 grader i skyggen i 4 dager nå :D så ja sikkelig sommer litt uten for bergen iallefall :P

Eg holder knappen på august helt til det motsatte er bevist -:P

åååååå spania skal vi også til en gang :( Men jentene må først få vokse litt mer opp så før den tid holder vi oss i norge og andre land der vi slipper å fly så langt så tar vi heller de andre syden landene når yngste mann er 6-7-8 år :D

• 2 uker senere...

Flyturen går kjempegreit, så lenge de har noe å henge fingrene i. Mine var i Spania første gang da de var 4 og 9 mndr. og har vært der hvert år siden. (De er 10 og 13 nå) De trives kjempegodt! Spania er mitt "hjemland" nr. 2.(Studerte der for over 15 år siden).

Kom hjem til regn, men nå titter solen frem igjen, og slik vil jeg ha det resten av ferien;)

Ha en fin sommer, mtp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...