Gå til innhold

Hva MÅ du bare se på tv? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er helt hekta på matlagingsprogrammer. Det er Gordon Ramsey i alle varianter, Norges, amerikas og australias mesterkokk, for ikke å snakke om juniormesterkokk, og alt annet.

Det som skuffer mannen er at jeg ikke setter teorien ut i praksis. Han forventer seg nå gourmetmat til hverdags. Kan han bare glemme...

jeg ser på noen serier, men ikke på TV, kjøper DVD med serien på slik at jeg kan se når det passer meg ;)

På TV går det MYE i discovery og andre dokumentar kanaler, og en god dæsj med TLC :P

Før MÅTTE jeg bare se lille huset på prærien, men det går jo ikke lenger :/

Ingenting, faktisk. Før så jeg alt.

Nå prøver jeg å få sett Fødestuen på Tv4 Fakta. Fantastisk bra!

Men mannen min synes ikke jeg skal se på det, for jeg kan få ideer om hva jeg må bekymre meg for;) Er 35+1 i dag med nr tre...

Annonse

TV slave, ja.... Frustrerte fruer har jeg begnnt å se på i år, fant ut jeg måtte gi det en sjanse. Criminal minds MÅ jeg se, Medium er veldig gøy, kremt---hotelcæsar----kremt, oppussingsprogram er alltid gøy:) Og så altfor mye mer som bare tilfeldigvis går på TV...

Jeg er avhengig av TV kun når jeg skal trene på tredemølle, elipsemaskin eller ergometersykkel. Utenom det så greier jeg meg fint uten TV:.Ikke en eneste serie jeg MÅ se eller følge med på, men har fulgt med på bl.a brud i blinde, say yes to the dress, og the biggest looser.. Mest fordi det har gått på tider jeg har trent.:o)

fødestuen er det eneste jeg planlegger å se! ellers blir jeg happy om det er criminal minds, special victims unit, cold case eller lignende når jeg har tid til å sette meg ned for å se!

ja, og frustrerte fruer, dr phil og søstrene kardashian(?) når det passer seg..

savner TLC jeg, og little peope, big world osv :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...