Astro - 27.07.11 Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 Begynner å bli lei å ALLTID gå rundt med en flekk på magen. Senest i går var jeg invitert ut med min kjære på middag. Og vips... før forretten omtrent sto på bordet... så hadde jeg en stor mørk flekk på min hvite bluse. . . Magen er stå stor at jeg ikke kommer inntil bordet... og veien fra asjetten til munnen blir en prøvelse... og noe havner ALLTID midt på magen. Nice...
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 6. juli 2011 #2 Skrevet 6. juli 2011 Hehe.... kjenner meg igjen. Ikke nok med å tørke alt som blir sølt på kjøkkenbenken, vasken ja alt i mage høyde.... så "denger" jeg veldig ofte 3åringen i hode med magen. Kommer alltid borti magen med ytterdøra når jeg skal inn i huset.... men men )
AllGoodThingsAre3 Skrevet 6. juli 2011 #3 Skrevet 6. juli 2011 Hehe! Artig! Kan ikkje heilt sei eg kjenner meg att, søler veldig sjeldan... Men ein og anna smule i bh'en vert det no... Hihi! Elles er eg "plaga med" at eg stiller meg sidelengs om det er trangt, i butikken forbi folk eller liknande! Men det nyttar jo ikkje sia eg er større sideveis! Skal sei ein gløymer fort... Hehe! Men kjem fort på det att når magen skubbar borti alt... Lukke til vidare
julijente 2011 Skrevet 6. juli 2011 #4 Skrevet 6. juli 2011 Hørtes kjent ut! Haha! Jeg blir mobbet for det her hjemme.. Det er jeg og oldemor på 90 som alltid søler :-p Men snart, snart så er vi tynne og og kan legge vekk smekka. Skal bli godt ;-)
Ellois Skrevet 6. juli 2011 #5 Skrevet 6. juli 2011 He he! Kjenner meg igjen. Å sitte ved bordet å spise pent er blitt rent umulig... Kommer ikke ordentlig inntil bordkanten, må sitte bredbent som en bryggesjauer, ytterst på stolsetet, og det havner alltid noe mat på magen. Beste er å sitte bakoverlent i sofaen, men bena høyt på en skammel, tallerken oppå magen og så gafle/skyve maten direkte inn i munnen. He he! Ser jo ikke særlig lekkert ut, men funker bra og søler ikke så mye da. ;-)
økln Skrevet 6. juli 2011 #6 Skrevet 6. juli 2011 jeg hadde en periode da jeg slevet/spyttet på meg selv når jeg pusset tennene... HVER morgen når jeg selvsagt hadde dårlig tid, ja der var det plutselig en hvit stripe av tannkrem på magen?! Skjønner ikke hvordan jeg fikk det til.. Nå i det siste har jeg dermed blitt veldig obs på at det ikke må skje,så det har gått bra...
Billie Jean Skrevet 6. juli 2011 #7 Skrevet 6. juli 2011 Ja, vanligvis havner ting i fanget, ikke sant, og så har man gjerne på seg en dongeribukse eller noe annet som det er lett å tørke av Jeg må spare de lyse toppene til rett før jeg virkelig trenger å ta de på meg. Det tryggeste hadde vært smekke med oppsamler, men jeg hadde vel klart å søle på en måte da også. Ikke noen trøst at magen snart forsvinner heller. Da eser jo puppene opp til store medisinballer som virkelig fanger opp det som er av søl;)Bra de små ikke bryr seg!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 6. juli 2011 #8 Skrevet 6. juli 2011 Haha, herlig Men når man har baby eller småunger har man jo flekker på klærne uansett Første året var det gulp, og nå er det snørr/sikkel eller andre uidentifiserte flekker. Av og til tenker jeg " denne toppen kan jeg jo ha på meg i morgen og", helt til jeg ser alle snørrflekkene... hihi
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 7. juli 2011 #9 Skrevet 7. juli 2011 hehe Veslefrøkna. Poden vår hadde alltid mat i håret han da han var baby, etter at mor hadde spist brødskiver samtidig som han fikk pupp ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå