Gå til innhold

dere som danser zumba hjemme...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja =) Nå vet jeg ikke hvor mye jeg har gått ned, men det funker! Er helt gjennomsvett etterpå, og støl i armer og magen dagen etter =) I tillegg er det ganske gøy. Men om jeg ikke hadde vært singel, ville jeg ikke brukt det. Ingen får noen gang se meg danse zumba =P Se hel teit ut!

Jeg begynte med zumba, men fant ut jeg var gravid bare et par uker etterpå.. Fikk så fort lyskestrekk av det (au!!), så jeg kuttet det ut. Men jeg fikk en god treningsøkt av det,ja. Skikkelig god og svett:) Også er det jo gøy, så det går unna som en lek:) Skal nok begynne med det igjen!

Ja, blir like svett og sliten av å danse zumba hjemme som på treningsenter.. Litt gøyere på treningsenter er det, men fungerer veldig fint hjemme.. Gjennomsvett, og skikkelig sliten!! Har gått ned ca 10 kilo siden februar, ved å danse zumba nesten daglig =)

(ikke gjort noe med kostholdet eller andre vaner)

Annonse

Jeg bruker zumba fitness til nintendo wii. Super å danse til den og enkelt å lære trinnene. Du kan også sette opp treningsprogram og alle "timer" du gjennomfører blir registrert med poeng (bruker sånn belte med fjernkontrollen i som registrerer bevegelsene=)

http://www.zumbafitness.no/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=&utm_campaign=Zumba_NO&gclid=CNLDw62Z7akCFcMXzQodzVxHaA

Anbefales!

Men det finnes mange billigere utgaver å få kjøpt også, og de som ikke er så "prektige" som meg laster ned ulovlig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...