Gå til innhold

like fødsler?

lisstupp

Anbefalte innlegg

hei jeg venter nr 3 i slutten av oktober. Har begynt og tenke på fødselen allerede, sikkert for å forberede meg mentalt. Er ingen god føde kvinne, klarer ikke å lytte til kroppen min. Men uansett det jeg lurer på er om dere har hatt noen lunde like fødsler? Det er 5 år mellom mine to første, med disse to, startet fødslene med vannavgang, så ca 7 - 7,5 timer med åpningsrier og en time med press. Og begge gangene under pressriene har fødslene stoppet opp. Ble satt på riestimulerene med nr 1 og måtte opp å stå med nr 2 ( det siste var meget effektivt :-) ) Så jeg har hatt relativt like fødsler, er det slik med flere?

Fortsetter under...

Hei

Førstemann brukte 3,5 timer og fødselen var vel så grei som en fødsel kan bli:) Andremann brukte 50 timer (inkludert stopp i rier og hjemsendelse med 7 cm åpning) og var mye værre...

Jeg venter nr 3 nå i juli og er veldig spent på hvordan det vil gå denne gangen...

Ønsker deg lykke til med nr 3:)

• 3 uker senere...

Hei, jeg har født 2 ganger, håper på nummer 3 snart.

Jeg fødte mine gutter med 10års mellomrom.

Fødselene var ikke svært ulike.

Førstemann startet med rier, 5 timer etter første ri, var han ute. (5 dager etter termin)

Med andremann hadde jeg maserier nesten e hel dag, men ikke noe egentlig vondt. Bare irriterende at de tikke ville sette i gang (11 dager detter termin).

Da riene først startet tok det 1,45t før han var ute. To pressrier.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...