Gå til innhold

Svetter meg ihjel hver natt....andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og her er det ikke varme temperaturer engang, likevel svetter jeg som en gris HVER natt! Vått og klamt og det uten dyne. Er det slik de 3 siste ukene skal være i tillegg til de andre plagene?

Måtte tiden gå fort! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og! Har aldri opplevd å svette så mye, det renner fra halsgropen og bak i nakken....måtte opp å ta meg en kald dusj i natt jeg!

Skrevet

Uff, jeg også. I natt var jeg oppe tusen ganger (føltes det som) og tok kaldt vann på armer, ansikt og nakke, men det hjalp jo ikke lenge. Er helt i ørska nå.

Skrevet

Signerer den!! Har en del vann i kroppen om dagen, så det er vel det som kommer ut om nettene. Rett å slett slitsomt å våkne svett hver natt :(

Å så er det så varmt å klamt om dagen og.... får liksom ikke fred heller. Glad jeg får ett høst barn denne gang, sist var det knall sommer jeg fødte. Det var rett å slett j....g varm, pluss denne svettinga på nettene holdt på å gjør meg sprø.

Skrevet

Signerer den.

Men kan få hetetokter midt på dagen også. Sånn ut av det blå. Som å skru av og på en bryter.

Men nettene er kanskje verst. Ligger helt stille, nesten uten dyne på, og bare svetter. Isj! :-/ Enda vi har en vifte på soverommet, som durer og går hele natta igjennom også. Uten den hadde det vært dobbelt så ille.

Vi får bare holde ut, litt til.

Skrevet

Oh yes! I går var det ekstra varmt her og da var det helt jævlig. Trodde det skulle bli bra i natt pga tempen var ned, men nei da. Enten får jeg ikke sove i det hele tatt eller så våkner jeg dyvåt, er så lekkert! Heldigvis er jeg sm så jeg kan sove utover morgenen og er sjelden like varm da som jeg er om natta. Var ikke SÅ varm sist, men da var det kjøligere ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...