Gå til innhold

Flere høygravide som renner vekk i sommervarmen? Selv om det ikke ER sommervarme ennå...?

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke mine arme råd snart. Er konstant gjennomsvett, særlig i ansiktet/hodet. Uappetittlig og ubehagelig! Sitter ofte i undertøyet foran vifta når jeg er her hjemme, og selv dét funker faktisk ikke skikkelig!

Hva når sommervarmen slår til for fullt? Kommer til å dævve... :-P

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg gravid, men innlegget ditt brakte tilbake minner!

Jeg holdt på å døøøøø av varme, og den sommeren jeg fødte var faktisk varm i tillegg! Vet at det ikke hjelper, men jeg føler med deg!

Håper du har termin snart, da:)

Men kjære dere, det ER jo varmt! Nesten tropenetter og kjempefuktig luft hele tiden. Her på østlandet i alle fall.

Jeg er ikke gravid, men svetten renner helt tiden, det eneste som virker er air condition, og det er jeg veldig forsiktig med, fordi det er så lett å bli syk når man har den på.

Annonse

Da skal du teste 14 dager overtid når det er tropesommer.

Måtte ta kalde dusjer tre ganger om dagen og lå ellers i skyggen og spiste is. Helt grusomt var det.

Og da barnet endelig kom ut forsvant sola......

Jaaaaa! helt jævlig,Svetten renner,må ta av meg til undertøy hjemme, sitter nå å vifter meg med et blad.. setter beina i isvann om kvelden- deilig.. knasker isbiter og sover med vifte, samt vinduer oppe i hele leiligheten!!! Mann og barn synes også det er varmt, men er ikke plaga på samme måte i det hele tatt.. heldigvis bare noen uker igjen!

Dusj når du kan, isbad til føttene og skyll kaldt vann over håndbaken! Kalde kluter i nakken..funker hvertfall noe på meg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...