Undretrollet Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 Ja, da var dette nattestyret igang her hos meg. Kjenner det så godt igjen fra de andre graviditetene. Hadde den første natten med kynnere og menssmerter i natt... Og nå vet jeg at det kommer til å være slik til fødselen starter. Og fødselen kommer nok ikke før rundt termin som med de andre, tross mye lureri natterstid. Men, men, det lager jo litt spenning! -og da har jeg det minste noe å gjøre når jeg ikke får sove, nemlig ta tida og telle minutter. For så og sovne igjen og våkne kl 8 og være likefin som alltid Den sjarmerende siste måneden:)
Astro - 27.07.11 Skrevet 6. juli 2011 #2 Skrevet 6. juli 2011 Kjenner meg SÅ godt igjen! Mensmurring natten igjennom. Og man kan ikke la vær å tenke.... kanskje skjer det noe? Men så husker jeg så godt fra de to forrige at det jo var mensmurringer den siste mnd.... 3 uker igjen....
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 6. juli 2011 #3 Skrevet 6. juli 2011 Ja, er det ikke rart husker ikke helt om jeg hadde det sånn sist, tror ikke det, men selv om jeg har kynnere om dagen også så er de kun vonde om natta, utrolig merkelig. 3 uker igjen til termin her også.
Undretrollet Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2011 Vi får trøste oss med at vi er fler Det er bare så typisk meg, har vært lik med alle... Menmen, det betyr jo at det er siste innspurt!!
mimmi89 Skrevet 7. juli 2011 #5 Skrevet 7. juli 2011 kan si meg enig.. sitter nå her, sterke mensmurringer så jeg har ikke sjangs til å sove.. våkner som regel mange ganger om nettene av vonde kynnere men om morgenen fins det ingen tegn nå er det tre dager til termin for min del og dette er første natta jeg virkelig ikke får sove pga mens smerter og skarpe smerter i symfysen, men blir vel bare enda en natt med forhåpnigner om at noe skal skje hehehe lykke til jenter!
Petrine +spire=❤ Skrevet 7. juli 2011 #6 Skrevet 7. juli 2011 Sitter her jeg også hehehe Vondt i bekken, opp på toalettet og altfor varm=ingen søvn Jaja sovner vel en gang hehehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå