2 gutter og 1 jente Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 Oppnådde ikke stort annet enn at det nå er vondt der nålene var Håper på mere effekt neste gang. Flere som har vært på akupunktur? Fikk dere bedre effekt?
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 6. juli 2011 #2 Skrevet 6. juli 2011 Jeg gikk de siste 3 ukene sist. Første gangen hadde jeg endel vonde kynnere etter den første behandlingen, men ikke noe mer enn det. Fødselen starta på termindagen og gikk ganske kjapt (13 timer med rier), så jeg tror kanskje at det hadde effekt selv om jeg ikke kjente så mye til det. Nå var jeg til første behandling på mandag (36+6) og har hatt endel vonde kynnere og litt mer nedpress enn før, men generelt ikke særlig mye nei. Jeg tror nok ikke det er vanlig å kjenne så veldig mye etter akupunktur, det skjer mye i kroppen som man ikke kjenner
2 gutter og 1 jente Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2011 Godt å høre...kjenner meg brått litt desperat da jeg har gått på overtid og blitt igangsatt med begge barna fra før, så nå kjenner jeg denne følelsen begynner å krype innpå meg. Vil så gjeeeeerne slippe overtid denne gangen, da hadde jeg blitt så glad at jeg nok hadde brutt ut i vill jubeldans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå