Gå til innhold

Gravide og badeland...

Anbefalte innlegg

Siden så mange her kvier seg for badeland/Strand pga kroppen sin...

Jeg er gravid i uke 35. Ganske svær med andre ord;)

Har lyst å være med mannen min og minstemann i badeland en tur.

Men jeg, voksne dama, kvier meg litt.

Jeg er jo gravid, så jeg ser jo gravid ut... Men det er jo en naturlig sak;)

Er ikke selve badet og badedrakten jeg tenker på, men dusjingen. Føler meg ikke mye lekker, nei. Og føler vel at alle kommer til å glo på meg.

Så, gjør dere det? Glor på gravide damer om de stiller opp i dusjen på badeland??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143379880-gravide-og-badeland/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kikker jo alltid på de som skiller seg litt ut fra mengden, enten de er kjempetjukke, gravide, kjempetynne eller ser rare ut! Sånn er jo bare vi mennesker skapt! Jeg er 37 uker på vei og tenkte å ta meg en tur i badeland her sammen med storebror på 2 år så får folk bare stirre så mye de vil!! Er jo helt naturlig og selv om jeg er stor så er jeg stolt av gravidkroppen min! :)

Glor aldri på andre, med mindre det er meningen at jeg skal glo på dem.

Blikket farer nok kjappere mot folk som "stikker seg ut fra mengden" når jeg står der kliss naken i dusjen, og dermed blir det nok til at jeg ser bittelitt lenger på f.eks. gravide, feite eller anorektiske mennesker.

Har vært i svømmehallen masse selv som høygravid, og opplever stadig at folk regelrett glor på meg. Helst barn og "fjortiser", men også voksne kvinner. Driter egentlig litt i det. La dem glo, om de føler behov for det?! Er jo hovedsakelig pga den digre magen de glor...vil jeg tro! ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...