Gå til innhold

Noen flere med pergo spirer her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Fikk positiv test i dag! Er SÅ glad. Det er etter andre dobble pergo kur. Skal på ul i uke 8.

Lykke til :) Blir spennende å se om det er flere der inne da.

Vi har en liten gutt fra før, også ved hjelp av pergo. Så jeg satser på en fin liten baby til i mars :)

så koselig å se at det er flere og at det går bra med dere!

pergo er tabletter som skal sette i gang en eggløsning for de som ikke har eller hvor den er dårlig...

er så lykelig og glad men veldig nervøs og redd også. gleder meg til 1 trimester er over. med jenta mi var jeg ikke reddi det hele taatt, har vel noe med at jeg var litt yngre og mer naiv. tenkte at når man først ble gravid så ville ikke noe gå galt;) savner den tankegangen....

Annonse

Gravid med første pergokur:) Er også lykkelig og nervøs! Gynekologen min er på ferie, så vet ikke om jeg vil få noe spesiell oppfølging. Har egentlig ikke tenkt over at jeg burde få det. Hmm...men jeg tar en dag om gangen, så får jeg se om jeg ringer henne når hun er tilbake fra ferie!

*pergo: om du mangler eggløsning kan du få pergotime, som setter i gang eggløsning. Du blir følgt opp første gang for å se hvor mange modne egg som kommer, og dermed kan en "time" sexen slik at en blir gravid.

grunnen for at du skal på tidlig ul er for å se om det er flere der inne, økt sjanse for det med pergo. jeg har fått pergo gjennom sykehuset så fikk en innkalelse til dette i midten av uke 8....

hei jenter:)

Kjekt å høre om dere som det har klaffet for på Pergotime:):):)

Har gått nå denne syklusen på dobbel kur og hadde eggløsning 3 juli... men siden det har jeg hatt murringer i mage og rygg...noen andre som har hatt det?? og allikavell vært gravid?

Tok test idag (10 dpo) negativ!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...