Gå til innhold

Trenger litt vogn hjelp her :p

Anbefalte innlegg

Skal flytte i blokk....

3 etasje.

Har nå en edge, men tror ikke jeg skal beholde denne siden det blir mye trapper fremover...

trenger en vogn som er lett, god og stødig og god på vinterføre da jeg ikke har bil.

jenta er bare 3 mnd og trenger en god og lun vogn

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143379785-trenger-litt-vogn-hjelp-her-p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brio go går fint på snø. Bor en plass hvor de er EKSTREMT dårlige til å brøyte og vi klarte oss fint, man kan låse hjula og det hjelper mye!:-) drog vogna etter meg der det var aller verst, men det var ikke ofte jeg trengte det.

Bugaboo vet jeg man får kjøpt større vinterhjul til i tillegg, de er ikke svingbare, men det er en fordel i snøfør. Har ikke prøvd vogna selv, men vet om folk som er fornøyd. Dessuten kan man snu på vogna slik at de små hjula sitter bak i stede for fremme. :-)

Emmaljunga smart heter vognen, det er den enkleste av det merke, derfor den letteste, men ser klassisk og "ren" ut i utformingen, skal ha den selv, Idag faktisk:) hjulene er veldig bra i vinterføre og praktisk, med god oppbevaringsplass og kombi løsning når barnet blir gammelt nok:)

Annonse

Emmaljunga smart heter vognen, det er den enkleste av det merke, derfor den letteste, men ser klassisk og "ren" ut i utformingen, skal ha den selv, Idag faktisk:) hjulene er veldig bra i vinterføre og praktisk, med god oppbevaringsplass og kombi løsning når barnet blir gammelt nok:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...