LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. juli 2011 #1 Skrevet 5. juli 2011 Var aktive prøvere i fjor (fra april), ble gravid, men det endte i BO og cytotec-kur i uke 8 (september). Så klaffet det igjen i april i år. Men fosterutviklingen og hjertet stoppet opp midt i uke 9, så i dag var jeg på utskrapning. Mellom september og april var vi mer "passive" prøvere, uten prevensjon, men var heller ikke superfokusert på what to do and what to don't. Men nå skal vi altså bli aktive igjen, så da tenker jeg at jeg trenger litt kick i ræva av dere ringrever. Har lest den laaange tråden om alt man kan og bør ta og skal huske, men den lista er så lang og full at jeg lurer på om enten økonomien, eller vettet takker for seg før jeg har fått kjøpt inn halvparten ;-) Jeg har kjøpt "gravid-vitaminer" fra Nycomed, som også kan tas av prøvere. Med folat. Også vet jeg liksom ikke hva mer jeg skal prioritere? Skal jeg dytte i mannen noe også? Og hvordan ER det egentlig, må vi vente en pp før vi går i gang eller er det mest psykisk heling som trengs i mellomtiden? Andre tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå