Gå til innhold

Hvorfor unngå detox når man ammer?

Anbefalte innlegg

Hvis man drikker en flaske vann m detoxkur i, fremstilt av naturlige ingredienser, mens man ammer. Hva kan det gjøre egentlig? Ser ikke heelt problemet.... Alt den gjør er å rense kroppen for avfallsstoffer samt skylle ut overflødig fett som ikke har rukket og sette seg i kroppen?

Fortsetter under...

....men avfallsstoffene er jo i kroppen fra før av, det er jo nettopp det detoxeffekten er kjent for å skille ut..? har problemer med magen og brukte alltid detox før graviditet og baby.. tok en stund før mageproblemene kom tilbake etter fødsel, men når de kom var de på plass som aldri før! har prøvd ALT, men kan jo ikke gjøre noenting mens jeg ammer.

Ja, de er lagret i kroppen hele tiden, men en detox-kur gjør at alle miljøstoffer og tungmetaller FRIGJØRES og skylles ut sammen med melka. Du vil vel ikke at all gørra fra din kropp skal gå over i barnet ditt sin kropp?

Annonse

Slike avfallsstoffer lagres i fett, men detox kan få dem til å skilles ut. Morsmelka inneholder jo mye fett, så da følger en god del giftstoffer også melka.

Prøv med gode tarmbakterier som du får kjøpt på helsekosten samt kutt ut hvetemel, mais og sukker i en uke og se om magen kommer seg.

Jeg har ikke sjekket meg for noe, jeg bare vet at jeg har lite kontroll over magen.

har brukt papaya drinken til cosmopharma, smaker godt og gjør godt! hjelper fantastisk mye på magen... brukte også aloe vera juicen, men den holdt ikke for min del. fikk overskudd, men var ikke nok for å kontrollere magen...

http://www.cosmopharmas.com/produkter/833-Super-Dren-Depura-Papaya-500ml

ser at de ikke har den på lager for øyeblikket... men jeg vet at de har en annen også som er god, den bare smaker ikke like godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...