Gå til innhold

Bingo bingo.. Hva synes dere?? Tipper det snart blir tatt av tv-skjermen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fikk bare sett en liten del. De er kanskje ikke de beste programlederne. Blir nesten litt flau på deres vegne. Men de har jo ikke noe programledererfaring, så man kan ikke forvente mer. For all del, pene og sprudlende damer..

Ellers et fargerikt show som kanskje er moro for barna? ikke vet jeg... kommer ikke til å følge med selv ihvertfall

Elendig.

Hjelper ikke å skvise inn c-kjendisberter når de ikke har gjort jobben sin og memorisert feks hva slags premier de har. De kunne ikke replikkene og ellers lite proffisjonelt. Holdt en lastebil opp-ned mot kamera? Jaja..tror ikke de har kjørt særlig gjennomgang av showet på forhånd og sett seg selv på TV.

I tillegg har TV2 satt inn tv i salen slik at publikum ser seg selv. Og da var de mer opptatt av å si fra til sidemannen "nå er du på tven" og vinke, enn å følge med. Ble av den grunn et uprofft publikum, litt likt Hurtigruta "se-jeg-er-på-tv" greie.

Nei, dette ser jeg ikke igjen! Yuk!

Jeg spilte nå bingo da, så jeg fulgte ikke så mye med på "underholdningen". Hadde jo aldri hatt det på hvis jeg ikke spilte. Men det var litt flut, ja :) Men kommer nå til å spille neste gang også, men bare med 15 bonger i stedet for åtte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...