Gå til innhold

GHD rettetang, noen som har den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøpte du den og hva betalte du?

Sitter å ser på nettet å vurdere å bestille meg en. Har kommet over en side som selger disse en god del billigere enn andre steder. Er de ekte tro?

Å har de samme støpsel som vi bruker i Norge?

Noen som har kjøpt rettetang fra www.ghdrettetangbillig.com?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg kjøpte min på frisørsalong, husker ikke hva jeg betalte, men sikkert 1200-1400.

Som å rette håret med en Porsche! Vel verdt pengene! (Men så har jeg vanskelig hår også da.)

Skrevet

veldig fornøyd med min!! De koster over 1000 kr. De som er billigere er fake. ikke kjøp fra det nettstedet!

Skrevet

jeg kjøpte på nikita. en special edition til rundt 1800 kr. Superfornøyd. Jeg er plaget med tørt, sprøtt, grovt og uregjerelig hår fra naturens side. Så jeg føler meg avhengig av rettetang. Har prøvd forskjellige merker. Hadde Remington (som er forholdsvis billig) i flere år. Syns den var kjempegod. Har også prøvd CHI, som også er god. Men siden jeg bruker det så mye tenkte jeg at jeg måtte kjøpe Rolls Roycen over rettetang, nemlig GHD'en. Er strålende fornøyd. Den varmes opp kjapt også. Men sånn KJEMPEMYE bedre enn den billige remingon-tanga mi, syns jeg ikke den var. Men vi får se over tid om GHD er mer slitesterkt.

Skrevet

Koster mellom 1699 og 2199...spørs hvilken størrelse og utgave. Hilsen frisøren. Verdens beste!

Skrevet

Jeg har ikke ghd selv, men bruker den vær dag på jobb..

Vi selger de for 1999 kr !!

Annonse

Skrevet

GHD er virkelig verdt hver en krone!!

http://straighteners.ghdhair.com/no/styler

Jeg er frisør, og har prøvd utallige merker opp igjennom tidene. Men ingen slår GHD,

Men.... det er viktig at du får tak i en ekte Ghd, og det får du garantert hos frisør. F.eks her:

http://www.nikita.no/index.aspx ;-)

De nyeste limited edition koster 1999,-

Løp og kjøp! Du vil garantert ikke angre! :)

Skrevet

Ghd er en fantastisk rettetang! Jeg kjøpte den på nett, på feelunique.com.

Sparer ca 1000 kr her i forhold til å kjøpe den i Norge! Det er fri frakt, og når du har mottatt varen (og betalt moms og toll når du henter pakken på posten) sender du en mail til feelunique, hvor du scanner inn postens kvittering, og de tilbakebetaler momsen og toll! Genialt! Fikk pengene på konto få dager etter at jeg sendte dem en mail!

Kan også garantere at dette er ekte vare. Støpselet er britisk, men når du fjerner en skrue dukker et norsk støpsel fram inni det britiske! Helt genialt!

Skrevet

Jeg har kjøpt fra feelunique.com. Den er ekte, du kan gå inn på ghd sine nettsider, der får du opp de nettbutikkene som selger godkjente ghd produkter.

Jeg betalte 798 kr for min, måtte betale 300 kr i toll på posten når jeg hentet pakken, men det fikk jeg refundert fra feelunique.

Det er ikke samme støpsel som i norge, er sånn stor britisk kontakt, men du skrur bare av den, så er det norsk kontakt inni. Er bare en skrue også vippe av boksen.

Skrevet

Tusen takk for mange svar :) tror jeg satser på å kjøpe en slik en da.

Men hvordan vet man om de som er billigere er fake da? Dere som sier de kun selger ekte hos frisøren?

HI :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Inne på Ghd sine nettsider finner du en oversikt og en søkemotor som forteller deg hvilke nettbutikker og forhandlere som er autoriserte forhandlere! Heldigvis, for det er mange fake der ute så pass på!

Skrevet

Ghd er veldig bra,men CHI er bedre!!billigere,å vinner over Ghd i alle tester i moderlandet Amerika..grunnen til at alle tror Ghd er bedre enn Chi er at Ghd bruker millioner i reklame,mens Chi satser på "munn til munn"metoden..selv brukt begge,å Chi har holdt lengst..Billigere er den også!

Skrevet

For 7 år siden betalte jeg 1600 kr for den. Superfornøyd og den er like god enda,jeg bruker den ofte.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...