Gå til innhold

Når er det vanlig at barna er i barnebursdag uten foreldre?

Anbefalte innlegg

Lenge til guttungen har bursdag enda, han er 3,5 år i DAG faktisk. Men lurte likevel på når det var vanlig at barna er i barnebursdag alene uten foreldre.

På 4-års dagen tenkte vi piratparty med edderkopp-kake, for det ville han så gjerne ha etter at vi plukket med oss et blad på butikken om det, hehe.

Fortsetter under...

Ja, tenkte kanskje det var vanlig med fire år jeg og, men er liksom ikke sikker. Haha, det er fortsatt lenge til, men vi dro med oss et bursdagsblad på butikken en dag her, og da måtte jeg bare spørre ;)

HI

Hos oss var foreldre med på 3 års dagen, og på 4 års dagen var de fleste alene. Noen valgte å være med da ungen ikke hadde vært i bursdag tidligere.

Sønnen min har vært alene nå, men jeg var med den ene gangen i år da det var klovn ol som skulle komme, og man ikke helt kjenner reaksjonen, men alt gikk over all forventning og han hadde klart seg helt fint alene.

Det avhenger av barnet, foreldrene og hvem det er som har bursdag :)

Noen barn takler tidlig at foreldrene går, noen foreldre vil helst ikke slippe barna alene før skolealder, og så spørs det også på hvor godt en kjenner bursdagsbarnet og familien.

Der er ikke noe fasitsvar her.

Annonse

Her kommer unger som ikke går i bleie stort sett alene i bursdag. De som er "nye" og ikke har vært her før har med foreldre. Vil si det er vanlig fram til ungene begynner på skolen at en og en annen har med seg en forelder, etter skolestart mener jeg det er "sært" å måtte ha med seg en forelder ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...