Gå til innhold

Åhhh hva skal man gjøre..

Anbefalte innlegg

Har blitt litt vel betatt av en gammel bekjent av meg i sommer. Vi har fått veldig god kontakt de siste ukene, og hengt mye sammen. Han studerer i utlandet, men blir å flytte hjem til Norge om et par års tid.

Saken er den at i helgen innrømte han til meg at han føler han kan utvikle mye mye mer enn bare et vennskap med meg, og hinter til og med fram om evt barn osv. Jeg har to fra før, så sier at den stiller jeg meg usikker til, men man skal aldri si aldri. Han hinter og frampå at han har ingen intensjoner om fast forhold der han bor nå, men vil slå seg til ro når han kommer tilbake. Vi har helt utrolig god kjemi, og jeg må ærlig innrømme at jeg kan se for meg at jeg kan falle pladask for ham.

Men et par år er jo lenge, jeg tenker skal jeg virkelig la det vente på seg, eller bare forsøke å glemme han? Han virker veldig seriøs, og er en orntli og snill person. Det skal sies at jeg allerede har vært enslig i snart to år, og har vanskelig for å virkelig falle for noen. Kan det være verdt å vente på mon tro? Trenger synspunkter her! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143379070-%C3%A5hhh-hva-skal-man-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I utgangspunktet så er 2 år lang tid og mye kan skje på 2 år. Men om det er Den Store Kjærligheten så er 2 år ikke så lenge;)

Tror kanskje dere bør snakke om dette og bli enige om noe (et avstandsforhold el.) før du bestemmer deg for å vente på ham. En løs avtale om å kanskje bli kjærester om 2 år er liksom ikke noe annet enn en løs avtale....

Ja det er jo det da, mye som er usikkert. Blir så sjelden betatt av noen, og ble det så veldig denne gangen. Føles som alt bare stemte så bra med oss, at jeg faktisk lurer på om det er verdt å vente på. Men det er vel egentlig like greit å ta utgangspunkt i å leve som normalt å heller se hvordan ting utvikler seg. Rart hvor småsprø man blir av å like noen så godt :)

I min verden er ikke 2 år lenge, men jeg forventer ikke å bli sammen med noen igjen - noen gang - så jeg er vel ikke representativ.

Til syvende og sist kommer det an på hva du selv og han føler er riktig for dere som person ifht å vente på noen.

Han høres jo ut som en bra mann for deg...

Når jeg tenker meg om må det være en flott start på et langt forhold. Dere får jo anledning til å bli veldig godt kjent og utvikle vennskapet over nettet, telefon etc, uten å rote seg inn i masse forviklende andre faktorer (barn, sex, svigerforeldre, slekt, venner som mener noe, osv...)

Sakte og uten forstyrrelser, synes det høres lurt ut jeg. :-)

Nesten så redde meg kunne vurdert noe slikt, men da måtte han nok ha igjen 5 års studier i utlandet, og bodd på en annen kant av landet når han var i Norge eller noe... ;-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...