Anonym bruker Skrevet 5. juli 2011 #1 Del Skrevet 5. juli 2011 Din svangerskapsuke: 36 Babyen er nå 43.5 centimeter lang og veier 2250 gram. Brystene dine er nå 200-400 gram større enn vanlig, og det kan hende at du allerede har vært avgårde og kjøpt deg en ny BH. Når du skal kjøpe en ny amme BH kan det være lurt å kjøpe en som er ytterligere en størrelse større enn den du har nå. Dette er fordi at når brystene dine blir fylt med melk blir de ennå litt større. Dette sto på siden min når jeg logget inn i dag. VEL, jeg kan si her og nå at brystene mine ikke har voks 1gram en gang. Er like små som de alltid har vert. (Bruker 75a og fyller den ikke uten slike jukseinnlegg i silikon) Var slik i forrgie svangerskap også. Syns det er såå urettferdig! Når melka kom fylte jeg akkurat a-cupen. Og når melka forsvant ble brystene mindre enn det de i utgangspunktet var. Så trenger ikke gå opp et par BH str jeg hvertfall.. Andre som også har det slik? Eller er jeg den eneste som er helt flat og som ikke får bryster under graviditet og amming? Føler jeg er ganske alene om det, alle mine venninner som har vert/er gravide har fått kjempe store bryster og noen av de har beholdt de etter ammingen er over. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143379043-ang-graviditet-og-det-at-brystene-vokser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå