Gå til innhold

ja, dere, nå er vi over halveis i året, og julen nærmer seg igjen, noen som har

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 julegaver er allerede i boks, det samme er flere bursdaggaver en 7-8stk frem til februar -12... For meg handler det om å finne de rette gavene, og når jeg finner dem så kjøper jeg uansett når på året det er.

Er alltid på utkikk etter gaver, året rundt.

Annonse

I de 3 siste årene har jeg faktisk handlet alle julegavene i juni, juli mnd. Jeg sitter i september og tripper etter at julepapiret skal komme i butikkene. hehe Heldigvis slipper jeg å stresse etter julegavene i desember. Er heller hjemme å steller i hus, koser meg med barna osv. mens de andre iler butikk for butikk febrilsk etter å finne ut hva de skal kjøpe. De eneste julegavene jeg kan mangle rett før jul er til barn som er blitt født etter at jeg evt. har handlet alt. Anbefaler dere og gjøre det samme. Dere sparer mye tid, penger og stress. Julen fører vell nok stress med seg uansett. I år har jeg faktisk ikke blitt helt færdig enda, men juli er endå ikke over. Har heldigvis ikke mange igjen nå. Skal bli godt å få de også unna gjort.

Jeg syns det er høres kjempe lurt ut å kjøpe julegaver en stund før jul... men en ting jeg lurer på da...hva med bytting av gaver da? altså hvis noen vil bytte gaven de har fått,går det da? når det er kjøpt for lenge siden,og kanskje på salg?

Har gått bra for min del ivertfall. Har ikke hatt det problemet enda. Letteste med julegavene er å unngå å handle klær osv. pga størrelsene. Jeg har ofte tydd til sengetøy, gardiner, hånduker, duker, løpere osv. Også andre pynteting. Har heldigvis ingen som er mega kresne på hve de får heller rundt meg da så jeg er heldig dær.

Har unnagjort et par som har dukket opp i løpet av året, og er halvveis med tre gavekalendere.

Hvorfor vente til siste liten når ting kan kjøpes billigere og under roligere omgivelser ellers i året???

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...