Gå til innhold

Gravidfotografering, noen som har gjort det? Noen anbefalinger i Rogalandsområdet?

Anbefalte innlegg

Har så lyst til å ta bilder av magen:) Er det flere som har gjort det her? Når gjorde dere det..jeg er nå 31 uker..og tenker å vente litt til ennå..

Vil gjerne se bilder om noen vil vise frem sin fotografering:)

Er Fame bra? Andre anbefalinger, tips og råd i forhold til fotografering?

Fortsetter under...

Jeg har tatt både hos fotograf, og hos ei venninne som tar bilder.

Var absolutt mest fornøyd med de venninnen min tok :-)

Hun er veldig flink!!

Hvor i Rogaland bor du?

Sist gang tok jeg i uke 35 og angret veldig etterpå..... Magen var for stor og vannet i kroppen var ikke så lekkert.....

Denne gangen tok jeg i uke 31 og er veldig fornøyd.

Men kommer jo ann på hvordan magen er.....

Send meg en pm, så kan jeg sende deg link til bildene :-)

Hei Kosemaisen :-)

Beklager å blande meg inn i diskusjon om gravid fotografering, men jeg trenger noen til å ta nyfødt bilder og fotografen jeg skulle bruke har fri akkurat de to ukene etter fødsel...:( Tar denne venninnen din oppdrag (Stavanger)??

Hun bor på Klepp.... Vet ikke om hun reiser til Stavanger, men du kan jo høre med henne.....

Send meg en pm, så kan jeg svare deg der. Vet ikke om hun synes om at jeg legger ut tlf nr her ;-P

Dere kan skjekke inaphoto.no (bor i sola)

Hun har ikke tatt gravidbilder av meg, men babybilder med meg og babyen (nakne) og 1.års bilder av babyen. Jeg er veldig fornøyd!!! Hun har så vidt jeg vet ikke studio, men jeg vil tro hun kan være interessert i å f.eks komme hjem til deg å ta bilder. (F.eks ved en hvit vegg eller lignende,- det blir mer enn bra nok bilder av det).

Annonse

På Fame får du et bilde gratis.. Jeg var hos dem, de var veldig hyggelige til jeg sa jeg var hovedsaklig interessert i tilbudet om gratisbilde og ikke en førstørrelse av meg selv til 5000kr,,.. Men bildet ble bra, skal du benytte deg av tilbudet de har nå så hold kortene til brystet..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...