Gå til innhold

Opp med hånden alle damer med strekkmerker som skal sprade rundt i bikini i sommer!

Anbefalte innlegg

Jeg fødte for 8 måneder siden. Jeg er slank og magen er nokså flat men har en del strekkmerker som vises godt på lys hud. Jeg blir heldigvis fort brun da og kommer ikke til å skjemmes det grann av dem på stranden i år:)

Flere som meg?:)

Fortsetter under...

Rekker opp hånden, og samtidig så sier jeg at jeg har mange kg for mye, strekk merker på mage, pupper og lår. Minsten er 6 ÅR, og jeg burde kanskje ha gjort noe med magen for å få den flatere, men jeg kommer til å sprade rundt i bikini likevel :) så får de bare stirre de som gidder....jeg er meg og ingen andre :)

Her sprades det med både strekkmerker, cellulitter og altfor mange kilo under mottoet "heller brun og feit enn bleik og feit!". Om noen ikke liker det de ser, så får de snu seg :-)

Har spradet rundt i bikini med strekkmerker i 5 år nå. lårene og magen er helt ødelagt etter første svangerskap. dårlig hudkvalitet sa du? jaja.. kan ikke gjøre noe med det!

Annonse

Jeg har ingen problemer å vise fram meg selv i bikini selv om jeg har veldig mange strekkmerker. Fikk dem med første for 4 år siden da jeg fikk et høstbarn. Men selv om det hadde gått en del måneder og jeg smurte magen GODT inn før jeg tok på bikini og (smurte den også ekstra da jeg var ute) så ble strekkmerkene veldig røde etterpå selv om jeg ikke var ute særlig lenge. Så anbefaler deg å sole deg gradvis om du ikke har solt deg allerede og sett hva som skjer.

Jeg hadde dårlig selvtillit før, men så slo det meg at ja, jeg har strekkmerker og i samfunnet vårt blir jo det sett på noe som ikke er pent, men om det faktisk er mennesker på stranda som ser ned på meg eller baksnakker meg pga strekkmerkene mine så er det virkelig de det er noe galt med og ikke magen og låra mine.

Jeg skal sprade rundt i bikini, med strekkmerker. Er desverre gamle selvskadingsarr på armer, og lår som jeg skjemmes mest over, blir først sommeren i bikini i år i Norge (Var i bikini på Kypros ifjor) på 8 år....... Så flaut har det vært... Barna mine er 5 og snart 3

Skulle ønske jeg var like tøff som dere!!

Jeg skal ikke gå med bikini, selv om jeg ikke har strekkmerker..er slank og godt trent og, men selvtilliten blir ikke bedre av det.

Gikk med bikini senest i går jeg ;-) Masse små strekkmerker her og der, og magehuden og stussen blir nok aldri helt som før uansett hvor mye jeg trener. Men pytt sann, jeg ser da ikke så ille ut, og jeg har tross alt født fire store barn!

Annonse

Flott at dere er stolte av kroppene deres - men det er faktisk en del (inkludert meg) som synes det er støtende når andre sprader rundt med tydelige strekkmerker. Litt må man regne med, men noen har ekstremt mye, og det er EKKELT!

Det koster vel ikke så mye å ta på seg en badedrakt i stedet for bikini?

Jeg skjønner ikke hva som er så gale med disse strekkmerkene? De viser jo nesten ikke en gang! Hvorfor er det alltid sånn oppstyr rundt dem.Synes det er bagateller med noen svake streker i huden.

Jeg skal ikke!!! fødte for 5 år siden og viser meg faen ikke strekkmerkene til hvem som helst. Greit man er stolt over at man har født men man trenger ikke å gjøre andre kvalme for det om

Ja, jeg går i bikini med mine strekkmerker. Jeg synes det er kvalmt at andre finner det støtende at jeg går med bikini. Jeg har ikke valgt å få strekkmerker, og jeg blir mer kvalm av dere som er så "perfekte", som mener at vi skal dekke oss til.

Snakk om bra kroppsideal man planter på ungene sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...