Leeenore+Lille i Magen Skrevet 5. juli 2011 #1 Skrevet 5. juli 2011 Jeg har sånn babybjørn bæremeis (? sånn greie for å ha foran magen/brystet). Når kan baby begynne denne? Og hvor lenge til å begynne med? Han sitter i den nå, og sovnet tvært (har bare sittet noen få minutter). Han er 7 uker gammel. Bæremeisen har sånn støtte til hode. Noen som vet?
togutter-08og10 Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 Så lenge han sover med magen sin inntil din mage så kan han bruke den fra 5- 6 ukers alder, små perioder av gangen. Holder han hodet sitt greit og virker sterk i kroppen så kan han fint henge på deg i 30 min eller så nå. Det var hvertfall det jeg gjorde. Min gutt nr to var myyye på magen da det var den eneste måten jeg greide å håndtere en sjalu storebror på når jeg var hjemme alene med to små barn.
Leeenore+Lille i Magen Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2011 Han er veldig sterk i kroppen, og holder hodet fint oppe:) så da er det greit med små perioder i bæremeisen da:)
MammaMø med to små Skrevet 7. juli 2011 #4 Skrevet 7. juli 2011 er det bæresele du mener? bæremeis skal ikke brukes før 6mnds alder iallefall. BabyBjørn anbefales i utgangspunktet ikke, uansett alder. Dette er fordi babyen blir hengende i selen etter hoftene og er ikke ergonomisk riktig for hverken bærer eller barn. Anbefaler deg heller å se etter en ergonomisk riktig sele, evnt. sjal. Det finnes veldig mange forskjellig der ute og alle er bedre enn Babybjørn. Lykke til med bæringen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå