♥Spirevipp♥ Skrevet 5. juli 2011 #1 Skrevet 5. juli 2011 Unnskyld detaljene, men hadde lange striper med tykk hvit utflod på papiret etter dobesøket i dag tidlig. Ikke noe blod og minte og eggeløsningsslim. Kan dette være tegn på at noe er i gang? Har ikke opplevd det før.
Peispå! Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 Synes å ha hørt at det kan være vanlig ja:-) Var mye på bondegård til besteforeldrene mine da jeg var unge, og husker iallefall at kyrne slimet noe veldig rett før de kalvet.... LOL!! Ikke meninga å sammenligne deg med ei ku:-) Jeg har også termin i morgen, men her i gården er det ikke tegn til noe som helst..... Ugh! Vi får krysse fingrene for at noe er på gang til deg!
♥Spirevipp♥ Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2011 HA HA HA Måtte le høyt når jeg leste svaret ditt...mannen min kaller meg Keiko (spekkhoggeren som forvillet seg til Norge), og du kaller meg en ku! Ha ha ha utrolig bra! Det har ikke skjedd noe enda, men føler til tider svak menslignende følelse etterfulgt av en steinhard mage. Tror det bare er kynnere, men kanskje det skjer noe snart i hvertfall.... Masse lykke til Trønderline
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå