Anonym bruker Skrevet 5. juli 2011 #1 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg slanker meg og går ned i vekt. Veide meg søndag morgen, og hadde gått ned ytterligere en kilo, jej! På søndag var jeg ikke så flink med kostholdet derimot. Spiste ikke så masse, men litt for mye og usunt, bla en pølse på vei til kino og sjokolade og godteri på kino. Når jeg veide meg i går hadde jeg gått opp tre kilo?? hvordan i huleste er det mulig å?? Må vel bare være masse vann i kroppen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2011 #2 Del Skrevet 5. juli 2011 Sjokolade og en iskaffe pa kino mente jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne-B. Skrevet 5. juli 2011 #3 Del Skrevet 5. juli 2011 Vann i kroppen. Du veier deg for ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2011 #4 Del Skrevet 5. juli 2011 Vei deg en gang i uka, fast dag og fast klokkeslett. Kroppen blir tyngre av vann og dersom du har spist mye salt, lagrer kroppen ekstra mye vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2011 #5 Del Skrevet 5. juli 2011 Vann i kroppen. Har ingenting med en dag med snop å gjøre- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2011 #6 Del Skrevet 5. juli 2011 Mensen på gang? Jeg går opp et par kilo mellom eggløsning og mens. Bare vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå