Gå til innhold

Harry å handle på Tax Free?

Anbefalte innlegg

Jeg elsker det! Fikk høre av min søster her om dagen at det var så innmari harry...Jeg synes absolutt ikke det. Jeg er ikke den ivrigste shopperen til daglig men å komme inn i Tax Free butikken på flyplassen før avgang gir meg den rette feriestemningen! Også sparer man ihvertfall litt penger på å kjøpe ting man trenger der istedenfor på land:)

Hva synes du? Tanker om Tax Free handel?

Fortsetter under...

Annonse

Jeg syns også det er harry å komme hjem med mange bæreposer med godteri, røyk og alkohol. Er ikke akkurat noen sparebøsse det. Noen går så banans fordi de virkelig tror de "sparer" penger. Det eneste man sparer på er om man kjøper artikler man alikevel ville kjøpt et annet sted til en høyere pris.

Harry eller ikke harry, det er hvertfall veldig uøkonomisk å handle masse man egentlig ikke trenger på taxfree fordi man tror man sparer penger på det. Røyk hvis man røyker, litt vin eller litt godteri man spiser på lørdagene fremover er jo noe annet.

Harry blir det først når du tar Strømstadferja fra Sandefjord hver 14. dag for å kjøre harryrunden (Sandefjord - Strømstad også Moss - Horten tilbake igjen), og har med egen tralle til å sette brettene med ølbokser på.

Å gå amok på tax free bare fordi det er tax free er jo harry, men å handle en ny mascara og bodylotion fordi du trengte det nå og det er billigere enn på parfymeriet er økonomisk.

Selv elsker jeg å være harry, går gjerne amok i en tax free jeg, eller på Svinesund ;)

Kjempegøy!

Annonse

Harry eller ikke. Jeg gir meg en god f i det for å si det mildt. Er det noe jeg har lyst på og det også er for en billigere penge, så kjøper jeg det. Har ikke noe med at ååå, taxfree er så kult. Det er ikke noe verre enn å handle i hvilken som helst annen butikk.

Jeg liker Taxfree. Og hvis det gjør meg harry, så er det helt greit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...