Gå til innhold

Mister lysten på navnefest pga svigerfamilien...(laaangt)

Anbefalte innlegg

Syns dette er så utrolig vanskelig..samboer sin familie er jehovas vitner, mens han sier at han ikke er det, han bare tror på det de tror på.

Først sa samboer at hverken han eller hans familie kom til å være tilstede i en kirkelig dåp, men at han kunne stelle i stand selskap hjemme mens jeg og min familie var i kirken. Nå er det uaktuelt å døpe henne inn i en religion hun ikke kan velge selv sier han. Jeg har gått med på navnefest, men jeg syns det er så utrolig sårende at hans familie ikke skal støtte oss uansett. At religion kommer foran familie. Både moren og faren er blitt kastet ut, og har ikke levd etter de 10 bud i det hele tatt. Faren har prakket på meg de religiøse bladene,mast om religion til meg, og har vist meg som mor og menneske null respekt så lenge jeg har kjent han. Ene søsteren feirer jul og bursdager, men hun snakket stygt om de som var medlem av statskirken og om dåp til meg her hin dagen. Hans andre søster som er suuper religiøs sa til samboer mens jeg var gravid "Hun er klar over at det blir vielse på tinghuset når dere gifter dere sant?" 

Jeg mister bare helt lysten på å holde navnefest når det skal være sånn, men jenten min fortjener å bli feiret fordi hun er verdens beste! kanskje det er jeg som er vanskelig og kranglete, men jeg blir bare så utrolig lei meg fordi de ikke kan respektere at folk er forskjellige.. Uff, tror ikke hormonene har forlatt kroppen enda, jeg trengte bare å få en liten utblåsning og det hjalp litt på...:)

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Uff, kjedelig at det skal være sånn da,kjenner med igjen! Er det Jehovas vitner det er snakk om? Har det slik i vår familie også :/ Så vet ikke om det blir noe markering når gullet vårt kommer tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...