Anonym bruker Skrevet 5. juli 2011 #1 Del Skrevet 5. juli 2011 http://jordmoren.blogspot.com/2011/07/genialt-enkel-ganske-enkelt-genialt.html#comments Det er vel akkurat de som bør informere om at man ikke har sikre perioder for å ha ubeskyttet samleie om en baby ikke er velkommen om det likevel skulle skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2011 #2 Del Skrevet 5. juli 2011 Gå litt oppover så ser dere hva det er snakk om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2011 #3 Del Skrevet 5. juli 2011 Er ingenting som heter "sikre dager" om med mindre man er steril så er det alltid en sjanse for å bli gravid når man har ubeskyttet sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2011 #4 Del Skrevet 5. juli 2011 Nei, akkurat, trodde vel kanskje en jordmor burde lagt vekt på dette og ikke skryte dette "prevansjonsmiddelet" opp i skyene uten å legge til en advarsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2011 #5 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg lurer på hvordan du klarer å tolke det til at jeg har skryti dette prevensjonsmiddelet opp i skyene? Da tror jeg du må lese med noen andre briller. Jeg har prøvd å formulert meg litt mer presist, siden du (og kanskje andre) kan ha misforstått meg. Forresten er du hjertlig velkommen til å kommentere i bloggen du og. Tar forresten gjerne en god diskusjon om sikre perioder:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå